Web Analytics Made Easy - Statcounter

این ترور در راستای هدف گیری ستون های امت و جلوگیری از پیشرفت علمی جهان اسلام بویژه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای ایران را اقدامی جنایتکارانه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه بیانیه آمده است: این ترور در راستای هدف گیری ستون های امت اسلامی و جلوگیری از پیشرفت علمی جهان اسلام بویژه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

در پایان این بیانیه جهاد اسلامی تاکید کرد:‌جمهوری اسلامی ایران بهای ایستادگی اش کنار فلسطینی ها و حمایت از حق مشروعش در مقاومت را می پردازد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ هزارو ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:بسمه تعالی «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» سپاس خدای عز و جل که نعمت زیستن در عصری و در سرزمینی را نصیبمان ساخت که در سایه ولی فقیه حکیم و فرزانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایمان و اقتدار سربازان و یاران جان بر کف، مصداق روشن «اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم» است.

به شکرانه زیستن در کشوری مستقل، توانمند، قدرتمند، مقتدر و عزتمند با محوریت اسلامیت و جمهوریت، سر بر سجده شکر می نهیم و از خداوند منان خواستاریم درک عصر ظهور و تجلی تمدن نوین اسلامی را نیز شامل حالمان گرداند.با افتخار و سربلندی و با صدایی رسا و از اعماق جان از اقدام ارزشمند و پیروزمند و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وعده صادق را محقق نمود و آزادگان و آزادیخواهان جهان را دلشاد کرد سپاسگزاریم.

این اقدام ارزشمند که البته نمایش تنها بخش کوچکی از توان نظامی غیورمردان این سرزمین بود و بر اساس منشور سازمان ملل حق مسلم و قانونی ایران در دفاع از کشور محسوب می شد، بر جهانیان ثابت کرد مردان این سرزمین در هر کجا لازم باشد شعار را با بهترین مراتب، جامه عمل می پوشانند و حفظ حریم کشور خط قرمزی است که از عالیترین مقام کشور تا تک تک آحاد این ملت بر آن پایبندند.

خوشحالی و سروری که از بامداد ۲۶ فروردین در دل و جان مردم نشسته مرهون رشادت ها و دلاوری هایی است که در سخت ترین شرایط تحریمی کشور در طی سالیان سال با ایمان و تقوا و تلاش مضاعف به تخصص رسیدند و امروز ایران را در جایگاهی به جهان معرفی می کنند که در عرصه دفاع از کشور بی هیچ وابستگی، بر پای خود مقتدرانه ایستاده و قدرت پوشالی و غیر مشروع صهیونیستی را ساعتها متحیر از توان خود ساخته است.

به اعتراف جمع کثیری از کارشناسان مختلف در سراسر جهان ساعاتی جهان شاهد و ناظر پیچیده ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ بود و این باعث افتخار و سرافرازی هر ایرانی است.یاد و خاطره تمام شهیدانی که برای اقتدار امروز این سرزمین خون دادند و آرمانشان عزت اسلام و نابودی کفر بوده است را گرامی می داریم و برای سبزپوشان سپاه پاسدران توفیق روز افزون مسئلت می نماییم و همواره حامی اندیشه و عمل مقتدرانه حافظان این سرزمین هستیم.

ٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَةُٱللَّٰهِ وَبَرَکَاتُهُ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل