Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی ترور دانشمند کشورمان شهید محسن فخری‌زاده علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت نایب‌رئیس مجلس به این شرح است:

«شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون‌اند»_امام خمینی(ره) 

باز هم دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز اسلامی که چشم دیدن عظمت و اقتدار ملت رشید ما را ندارند، در اوج ناجوانمردی و با اقدامی جنایت‌آمیز، یکی دیگر از دانشمندان این سرزمین را ترور و نیت پلید و خوی ددمنشانه‌شان را به جهانیان نمایاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با نهایت تاثر قلبی، شهادت مظلومانه زنده‌یاد محسن فخری‌زاده را که در راه صیانت از امنیت و آینده کشور به فیض شهادت نایل آمد، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران، به‌ویژه همکاران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم آن شهید سعید را با سید شهیدان و رهبر آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مانوس و محشور و خانواده مکرم شان را ماجور درگاه خود قرار دهد.

امید که با عنایات الهی و همت جوانان کشورمان راه پرافتخار شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای علمی با صلابت تمام، پایایی یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهید امام خمینی ترور محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند