Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:23:45 GMT

برترین عکس ها از اماکن تاریخی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۲۵۶

برترین عکس ها از اماکن تاریخی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،آثار منتخب رقابت «عکاس تاریخی سال» که به ثبت تصاویر از اماکن تاریخی و فرهنگی سراسر جهان تعلق دارد، معرفی شدند.

مسئولان این رقابت عکاسی با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفری از شرکت‌کنندگان این رقابت خواسته بودند از تصاویر آرشیوی که در سال‌های گذشته به ثبت رسانده‌اند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده اصلی: «مایکل مارش» / «کاخ برایتون پیر» واقع در انگلستان

جایزه اصلی این رقابت عکاسی به «مایکل مارش» برای ثبت تصویری از «کاخ برایتون پیر» واقع در انگلستان رسید.

تصاویری از شهر تاریخی «پالمیرا» در سوریه و کلیسای «سینت مایکل» در انگلستان به عنوان برندگان شاخه‌های مختلف این رقابت عکاسی معرفی شدند.


«مارتین چمبرلین» / «پالمیرا» واقع در سوریه


«آدام برتون» / کلیسای سینت مایکل واقع در انگلستان

در ادامه تعدادی از تصاویر قابل‌توجه و راه‌یافته به فهرست نهایی این رقابت عکاسی را مشاهده می‌کنید:

«ارگ آلساندریا» / ایتالیا


«تاج محل» / هند


«کلیسای جامع سنت باسیل» / روسیه


«تاج محل» / هند


«ویرانه‌های قلعه هادلی» / بریتانیا


«حلقه‌های بدبری» / انگلستان


«صومعه ویتبی ابی» / انگلستان


«قلعه رستورمل در مه صبحگاهی» / انگلستان

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اماکن تاریخی گردشگری رقابت عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

به گزارش "وزش سه"، با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی های این تیم در رقابت های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت ها سرخ ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان  ، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از  تیم آلومینیوم اراک دارد  و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان های جام حذفی در سال های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن ، تراکتور،ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابتها باقی مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابتها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت های حذفی  مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می آید.

دیگر خبرها

  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • سوت پایان رقابت‌های سوارکاری هفته دوم کورس بهاره گنبدکاووس به صدا در آمد
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان