Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:31:03 GMT

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۲۷۹

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرید سپری جمعه شب در جلسه تنظیم بازار گوشت مرغ، اظهار کرد: کشتارگاه‌های استان موظف هستند روزانه میزان مرغ زنده کشتاری را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیریت توسعه بازرگانی سازمان اعلام نمایند.

وی افزود: در همین راستا کمیته نظارت بر مرغداری‌های استان با حضور جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و دادستان تشکیل شده است و این کمیته در شهرستان تا نیز همین روند را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: مرغدارانی که از عرضه مرغ با قیمت مصوب به داخل استان خودداری کنند به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

سپری افزود: مرغداری‌ها باید اطلاعات خود را در سامانه در نظر گرفته شده ثبت کنند تا مرغداری‌های که تولید آنها به سن و وزن کشتار رسیده است اقدام به عرضه نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوع بودن خروج مرغ از استان، ضروری است واحدهای مرغداری بر اساس گواهی حمل دامپزشکی نسبت به تحویل مرغ تولیدی حداکثر تا ۷۲ ساعت اقدام نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: لیست مرغداری‌های که محصولات آنها آماده تحویل به کشتارگاه‌ها هستند تهیه می‌شود و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهند شد.

کد خبر 5082061

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغداری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف گرگان بسیج عکس استانها بوشهر بارش باران جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: با دستور قضایی و تخریب ۲۹ مورد از اراضی زراعی و باغی شهرستان پردیس، بیش از ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، محرم قاسم نژاد در حاشیه تخریب و آزادسازی اراضی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور دادستان در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی و به استناد ماده 2 قانون کاربری اراضی 29 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در روستاهای ترقیان و سنجریان در بخش جاجرود و روستای گلخندان در بخش بومهن تخریب و آزادسازی شد.

وی افزود: با اقدامات پیشگیرانه، جهاد کشاورزی در چند مرحله قبل از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اخطار صادر شده بود و درنهایت با اعلام و دیوارنویسی به متخلفان جهت تخریب اقدام شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس یادآور شد: 29 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، فنس کشی بنا و ویلا بود و با اخذ دستور فضایی تخریب و به حالت اولیه خود باز گشت.

قاسم نژاد در ادامه تصریح کرد: در حین تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز با 4 حلقه چاه آب غیرمجاز برخورد کردیم که با هماهنگی منابع امور آب شهرستان پردیس فعالیت چاه‌ها متوقف و مسدود شد.

جلوگیری از تخریب 16هکتار اراضی جنگلی نوشهر

وی تأکید کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در سال 1402 و در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تعداد 335 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز را تخریب و بیش از 57 هکتار از اراضی کشاورزی پردیس آزادسازی و به حالت اولیه خود باز گشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان جهت خرید زمین‌های زراعی و باغی قبل از هر اقدامی از بخشداری و جهاد کشاورزی استعلام لازم و آگاهی از ملک مورد خریداری داشته باشند تا در دام سودجویان قرار نگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان