Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج|دومین نشست «بدون‌سانسور» که به پیشنهاد بسیج هنرمندان و با همکاری بسیج رسانه و پخش زنده در صفحات اینستاگرام پل‌سفید‌ی‌ها و سیتی‌زیراب شکل گرفت، پنج‌شنبه‌شب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه برگزار شد.

* رضایت و دعای والدین و همسر عامل موفقیت

سید‌موسی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور امام راحل که در ۵ آذر ماه فرمان تشکیل بسیج مستضعفان دادند و رشادت‌های بسیجیان است از طرح نشست بدون‌سانسور و پیگیری مطالبات مردم از طریق این نشست تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه که متولد تیر‌ماه ۱۳۵۴ است رضایت و دعای والدین و همسر را از راه‌های موفقیت نامید و دست‌اندرکاران نشست «بدون‌سانسور» که سوال رضایت را قبل از نشست از همسر ایشان پرسیده بودند که پاسخ همسرشان «راضی‌ام و خدا از ایشان راضی باشد و دغدغه‌ها و خستگی را بیرون از در منزل قرار می‌دهند و با روی گشاده وارد منزل می‌شوند» بود.

وی با بیان اینکه ۳ فرزند دارم و همواره سعی کردم مانند مردم عادی زندگی کنیم و پدرم کشاورز بود و در پادگان شهید قاسمیان شیر‌گاه آموزش و خدمت سربازی را گذراندم، افزود: در رشته فقه و حقوق وارد دانشگاه شدم و در زمین‌های کشاورزی مردم کار می‌کردم و هم متأهل و هم دانشجو بودم.

*کارگری فرمانده

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه برای عبور و مرور به دانشگاه در تهران از قطار استفاده می‌کردم و از شهرستان سوادکوه عبور می‌کردم که برای من نا‌آشنا بود و الان در حال خدمت در این شهرستان هستم، خاطر نشان کرد: در شیفت شب کارخانه فیلتر‌سازی بابلسر با ماهی ۱۵ هزار تومان و در شرکت لوله‌گذاری و سپس در شرکت فرش البرز بابلسر کار کردم و در رشته‌های دانشگاهی امنیت پرواز مهرآباد، دادگستری تهران و آزمون سپاه استان قبول شدم که سپاه را انتخاب کردم و دارای پرونده بسیجی بهمن 1368 و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در پاسخ به این سؤال که آیا در منزل هم فرمانده هستید، اظهار کرد: در خانه همسر و پدر هستم و علاقه خاصی به پیاده‌رویی در تعطیلات همراه با خانواده دارم.

وی با اشاره به اینکه در بسیج روستا، دعای کمیل را هر پنجشنبه در گروه دوستان همراهی کردیم در غروب پنجشنبه بلندگو با کاست را در مزار شهدا برنامه پخش می‌کردیم که برگزاری برنامه نهادینه شد، در پاسخ به این سؤال که آیا از موقعیت شغلی برای جلوگیری از جریمه رانندگی هم استفاده کردید، افزود: ۲ بار به دلیل عجله برای امتحان در چالوس که با حضور فرزندانم بود از فرمان ایست عبور کردم و البته با دست نشان دادم که عجله دارم و در بازگشت، عذرخواهی کردم و یک بار دیگر هم برای آزمون در مشهد عجله داشتم که پلیس جلوی مرا گرفت و با نشان دادن کارت که همکارشان هستم و به دلیل عجله برای آزمون سرعت بالایی داشتم که ماشینم را به پارکینگ منتقل نکردند ولی جریمه شدم.

*انتقاد از ۱۸ مدیر بومی غیر‌ساکن در سوادکوه

حسین‌نژاد با بیان اینکه سوادکوه را محروم نمی‌بینم، بیان کرد: این شهرستان دارای مردمی با‌فرهنگ و هویت اصیل و مناعت‌طبع بالا است و عدم مطالبه‌گری هم به دلیل تواضع آنان است و دارای منظومه و هویت و شاکله فرهنگی قوی هستند و اگر مطالبه گری افزایش پیدا کند، امکانات بیشتری هم وارد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه حس خدمت و احترام متقابل باید وجود داشته باشد، افزود: وقتی نقشی به مدیر واگذار می‌شود این نقش مدیریتی برای خانواده مدیر هم تعریف شود که باعث افزایش اعتماد می‌شود و حضور ۱۸ مدیر بومی غیر ساکن جای انتقاد دارد.

بخش بعدی نشست «بدون‌سانسور» نمایش عکس‌ها و بیان دیدگاه مهمان برنامه بود که  سیل، افتتاح یادمان شهید سردار سلیمانی در زیراب، یادمان شهدا، کارگاه بسته‌بندی ماسک، خدمات‌رسانی در سیل، دیدار با برای یادمان تپه نور الشهدا، بازگشایی مسیر کسلیان، دیدار با سردار قاآنی روز پاسدار در قم، دیدار با مقام معظم رهبری، دیدار با مادران شهدا که از پله نمی‌توانستند بالا بیایند و فرمانده به طبقه هم‌کف می‌آید، توجه به نظم سربازان، تقدیر از پرستاران، عکس با فرمانده سپاه استان، فرمانده بابلسر، سالن ورزشی پارسی و کشتی‌گیران، نماز در کسلیان، سرکشی به گشت‌های عملیاتی، ساخت درمانگاه شهید جوانمرد، دیدار با شهید بلباسی و تصاویر فرزندان در بین بسیجیان را شامل می‌شد.

*سواد رسانه‌ای برای ورود به فضای اجتماعی

وی با اشاره به اینکه مدیر و فرمانده باید به صورت میدانی شناسایی کند تا مدیریت خوب انجام دهد و روایت داریم که فرمانده می‌رود و به بقیه می‌گوید بیایند، اظهار کرد: از فضای اجتماعی و مجازی استفاده می‌کنم و فضای مجازی بستری است که می‌توان استفاده بالایی داشته باشیم ولی برای ارتقا نیاز به سواد رسانه‌ای داریم و اگر برای آسیب به فرد یا خانواده وارد می‌شوند و کانون خانواده را آسیب‌پذیر می‌کنند باید به وجدان خود پاسخ دهند و پیشنهاد می‌کنم که فعالان مجازی سعی ‌کنند با برنامه‌ریزی وارد شود.

وی از فضای استرس‌زای سیل اواخر سال ۱۳۹۷ و اوایل سال ۱۳۹۸ خبر داد و اظهار کرد: اتحاد و همکاری مردم در مدیریت سیل موج می‌زد و سیل دیوار سپاه را تخریب کرد ولی همکاران ما نگران دیوار نبودند بلکه توان خودمان را برای خدمت به مردم صرف کردیم و مردم هم جواب دادند.

این مسؤول به خاطره سال‌های گذشته طرح معاندان نظام برای ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه و به برنامه شهرستان برای مقابله با آن اشاره کرد و گفت: سنگ پراکنی به تانکرهای حامل سوخت برای مخدوش کردن چهره شهرستان و دامن‌زدن به نارضایتی عمومی مطرح شد و در برنامه «پاهای خردمند» اعلام کردم و چندین تانکر حامل سوخت را به صورت قطاری و حضور همکاران در یک هفته انجام دادیم و امن‌تر ین محور در موضوع حامل‌های سوخت بود.

*مدیریت جهادی و تبدیل هزینه یک میلیاردی به صفر در سوادکوه

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مردم سوادکوه مهمان‌نواز هستند و ۴ شهید گمنام در زیراب و پل‌سفید حضور دارند به شرایط ایجاد جاده دسترسی به تپه نور‌الشهدای زیراب اشاره کرد و افزود: پیشنهاد بهسازی مسیر دسترسی به مزار شهدای گمنام را دادم که با زحمات فرماندار سابق جلسات و پیگیری‌هایی انجام شد و حدود ۹۰۰ پله با هزینه حدود یک میلیارد تومان هزینه  برآورد شد که پله‌ها برای افرادی که میان‌سال یا کهنسال بودند بسیار سخت بود و با همکاری شهردار و رئیس شورای شهر و متنفذان و رضایت صاحبان زمین در بالا زیراب و‌ خواجکلا که در پذیرایی و همکاری قابل تقدیری داشتند و شنبه جلسه گذاشتیم و تجهیزات ماشینی و تخصصی در روز یکشنبه به منطقه اعزام شدند و‌ظهر روز چهارشنبه جاده دسترسی بدون هزینه و با مدیریت جهادی به بهره‌برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در بخش پاسخ به واژه‌های نشست «بدون‌سانسور»

سوادکوه را مجاهد پرور توصیف کرد و در پاسخ به واژه « دولت» با بیان اینکه اگر دولت، تدبیر و امید را در ماه‌های پایانی رونمایی کند باعث خوشحالی مردم می‌شود، سپاه را امید‌آفرین، بسیج را قهرمان شکست استکبار، امام خامنه‌ای را ولی امر مسلمین جهان، شهدای سرباز را نماد غیرت‌مندی، شهدای پاسدار را مظلوم، حاج قاسم را سرباز ملی در عرصه‌های جهانی، مدافعان حرم را شهدای بی‌ربا، مدافع وطن را دارای ارزشمندی که نامش وجود دارد، شماره ۱۱۴ را همیشه بیدار و باعث ترس مفسدین، انتخابات را با حضور پرشور مردم، همسر را اوج فداکاری توصیف و خاطر نشان کرد: سیل ۹۸ انشاالله تکرار نشود، دعا کنیم کوئید ۱۹ از زمین برکنده شود، رزمایش مؤمنانه را نماد نوع‌دوستی، شهید گمنام را اقتدا کننده به حضرت زهرا ‌و تفسیر این اقتدا، امنیت پایدار را دارای انتقال حس امن به مردم، مردم را ولی‌نعمت، مجلس شورای اسلامی را محل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اختلاس را مردود، زورخانه را محراب دوم که واژه مورد علاقه که علاقمند به ایجاد آن در شهرستان است، توصیف کرد.

مصاحبه تلفنی با ملکی مسؤول زورخانه بابلسر بخش دیگر نشست بود که بیان خاطره اهدای شال پهلوانی به ایشان و توصیف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به  فرمانده پهلوان‌صفت که همه اقشار محیط سپاه بابلسر را خانه خود می‌دانستند، توصیف کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در بخش پایانی نشست «بدون‌سانسور» با اشاره به اینکه صحبت در برنامه زنده و سخنان بی‌پرده با مردم مناسب است و در هفته‌های آتی ادامه پیدا کند و به سمت مطالبه‌گری مردم هدایت شود و مدیران ادارات در برنامه شرکت کنند، افزود: از همراهی و همکاری مردم تشکر می‌کنم و با همراهی آنان می‌توانیم از شرایط التهاب کنونی کرونا خارج شویم و توصیه‌های بهداشتی رعایت کنیم و برادران و خواهران ما در کادر بهداشتی و درمانی در حال تلاش هستند و در طول مدت وجود بیماری،۲۵ نفر را در بیمارستان شهدا زیراب و حدود ۵۰ نفر سوادکوهی از سایر شهرها از دست دادیم که در سوادکوه دفن شدند و برای آرزوی شادی روحشان و برای بیماران کرونایی هم آرزوی سلامتی داریم.

گزارش از عمران اکبرنژاد

تصاویر از علی‌اشرف خلیلی

تهیه‌کننده طرح: محمد علیزاده

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه حسین نژاد بدون سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حکمت اله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سال گذشته 2 هزار و 100 پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه‌های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده 38 میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان 2 میلیارد و 870 میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط 35 خانه هلال است.

وی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌ احمر قرار دارد.

هاشمی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی 9 مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد