Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد ایرنا به نقل از جماران؛ پیام حجت الاسلام سید حسن خمینی بدین شرح است: و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

شهادت مظلومانه‌ برادر بزرگوار جناب آقای محسن فخری زاده بار دیگر جنایت عمّال صهیونیسم جهانی را آشکار ساخت.

این حادثه‌ی اسفناک اگرچه از یک سو نشان مکر دشمنان مردم ایران و دسیسه جنایتکاران بین‌المللی است اما در کنار آن ندای بیدار باشی است که همگان را به پاسخ الهی به این دشمنی رهنمون می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان به دسیسه نشسته اند و ملت ما را ضعیف و عجول می خواهند، غافل از آنکه اندیشه، عزم و صلابت فرزندان خمینی کبیر(ره) با توکل به خدای بزرگ و توسل به اولیای گرامی اش، تلاش مذبوحانه آنان را به درستی و در کمال قدرت و متانت پاسخ خواهد داد.

جنایت مکارانه آنان اگرچه شهیدی عزیز را از میان ما برد اما پاسخی درخور خواهد یافت.

اینجانب با تبریک و تسلیت این شهادت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مردم شهید پرور ایران و خانواده محترم ایشان از خدای متعال علو درجات برای این فقید سعید و اعتلای نام مبارک جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

برچسب‌ها تروریسم سید حسن خمینی محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم سید حسن خمینی محسن فخری زاده تروریسم سید حسن خمینی محسن فخری زاده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود