Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:28:14 GMT

پیام وزیر کشور در پی شهادت فخری زاده

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۳۱۸

پیام وزیر کشور در پی شهادت فخری زاده

رئیس شورای امنیت کشور در پیام خود نوشت: شهید فخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی انقلاب اسلامی هستند و از همین جهت مورد سوء قصد استکبار جهانی قرار گرفته اند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. الرحمن الرحیم
عروج عاشقانه شهید فخری زاده که در حادثه تروریستی به دست عوامل منحوس صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی در پیروزی مقابل نظام اهریمنی سلطه را اثبات نمود.

دشمنان تروریست مردم ایران به خیال خام و ارتجاعی خود انواع تهدیدات و تهاجمات خصمانه را، از تحریم های گسترده ظالمانه تا تلاش برای ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور و ترور عزیزترین و مخلص ترین خادمان ملت به راه انداختند، اما با مقاومت حداکثری و جانانه مردم هوشیار و عزت جوی ایران اسلامی روبرو شدند و در تسلیم کردن مردم ایران ناکام ماندند.

نظام تروریست دولتی و بین المللی با شکست مفتضحانه خود در فشار حداکثری بر مقاومت مردم ایران با هدف قرار دادن قهرمانان دفاع ملی و دانش بومی قصد دارد انتقام ناکامی های خود را از پیشرفت های تکنولوژیکی و دفاعی و علمی ایرانیان که احیاگر تمدن بزرگ اسلامی ایرانی شده اند بگیرد.

شهید فخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی  انقلاب اسلامی هستند و از همین جهت مورد سوء قصد استکبار جهانی قرار گرفته اند، اما غافل از آنکه شجره طیبه انقلاب اسلامی مملو از ثمرات درخشانی در عرصه های مختلف افتخار آفرینی است که رویش های فزاینده آن خواب را از چشمان دشمنان مردم ایران می رباید چرا که خداوند متعال چنین وعده داده است که"وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ".
 
شهادت این فرزند فرزانه ایران اسلامی را به فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و همرزمان آن شهید، همکاران و دانشجویان آن شهید و همچنین عموم هم میهنان عزیزم، تبریک و تسلیت عرض می کنم و اطمینان می دهم که نظام جمهوری اسلامی ایران که تاکنون مقتدرانه از هیچ قطره خون شهدای خود نگذشته است، به درستی و متناسب با اقتضائات، پاسخ کوبنده ای به تروریست های قاتل می دهد و راه شهیدان را با اقتدار و صلابت تا اعتلای جایگاه شایسته هموطنان خواهد پیمود.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مردم ایران فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان