Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران استکبار در ترور و به شهادت رساندن دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: این شهید سرافراز مزد ایثارگری و سال‌ها فداکاری خود را با شهادت دریافت کرد و برای همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی و ایران ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: اگر عمال آمریکا و اسرائیل و اربابانشان فکر می‌کنند با شهادت این عناصر تأثیرگذار می‌توانند جلوی پیشرفت و رشد انقلاب را بگیرند کور خوانده‌اند.

وی گفت: در شرایطی که هنوز داغ شهید سلیمانی تازه بود شهادت دلیر مردی دیگر از این سرزمین داغ‌ها را تازه کرد ولی در این شرایط سخت یقیناً شهادت این شهید عزم ملت ایران بر مقاومت را تشدید کرده و اجازه هیچ‌گونه مسامحه در برابر دشمن را نخواهد داد و خون شهید «فخری زاده» گریبان عاملان شهادت این دانشمند را خواهد گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به برخی مواضع سخیف توسط بعضی بزدل‌های سیاسی گفت: باید این افرادی که بعضاً دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند از این شهدا و مردم خجالت بکشند و یقیناً هر کسی بخواهد با خون شهدا معامله کند از ملت تودهنی خواهد خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شهادت این عنصر خدوم و انقلابی را به مقام معظم رهبری، خانواده و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و خواستار پیگیری جدی مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و مجازات قاطع و عبرت آموز عاملان این جنایت شد.

کد خبر 5082066

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سید محسن محمودی محسن فخری زاده ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف گرگان بسیج عکس استانها بوشهر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه صبح امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور در بیت سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و پیام تشکر وزیرخارجه را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

وی پس از اهدای گل و قرائت پیام قدردانی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از خانواده شهید بزرگوار سردار حسن طهرانی مقدم در سخنانی ضمن یادآوری ضرورت احیای نام و یاد شهدا و پیگیری راه آنان، گفت: مقام معظم رهبری فرمایشی دارند مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا دائماً می‌بایست نام و یاد این شهدا را احیا کرد و نکته مورد تاکید دیگر معظم له در خصوص شهدا قدم برداشتن در راه مسیر شهدا است که قدم در قدمگاه شهیدان گذاشتن کار سختی است. جوانان ما اگر دنبال راه انقلاب هستند راه همان راهی است که شهید طهرانی مقدم ادامه داده است.

امرودی خطاب به خانواده شهید طهرانی گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند شهید طهرانی مقدم فقط بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت درحالی که به این مسئله توجهی ندارند که ملتی که شهید داده است خود این شهدا بزرگترین قدرت بازدارندگی را برای ملت‌شان ایجاد کرده‌اند. به این معنا که بزرگترین قدرت نرمی که می‌تواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کند خود این شهیدان هستند و به تعبیر حضرت امام ملتی که شهادت دارد شکست ندارد. بنابراین شهادت اوج اقتدار ماست و به تنهایی بازدارنده است

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در ادامه با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی غرور آفرین اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف صهیونیستی در عمق این رژیم را مدیون جانفشانی‌های شهدایی چون طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی دانست و آن را تکمیل کننده تلاش‌های دستگاه دیپلماسی به نفع ملت‌های منطقه برشمرد.

وی در پایان با تشکر از زحمات خانواده شهیدان طهرانی مقدم برای ملت و نظام گفت: به واسطه حضور در جمع این خانواده بزرگ که آثار و برکات غرور آفرین آن را امروز در این شرایط سخت مشاهده می‌کنیم، خداوند را شاکر هستم و به نیابت از دکتر امیرعبداللهیان که هم اینک در مأموریت حضور در سازمان ملل هستند و به اتکای تلاش‌های این شهدا و حمایت‌های مردم در روز قدس آن سخنرانی قاطع و دشمن شکن را در صحن سازمان ملل ایراد کردند مراتب تشکر و قدرانی را خدمت خانواده شهیدان طهرانی مقدم اعلام می‌دارم.

در این دیدار علاوه بر مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، حجت الاسلام فلاحی، فداحسین مالکی و زهرا الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و خطیبی معاون وزیر علوم، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندیهای موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

کد خبر 6081809 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • کجایند مردان بی‌ادعا؟
  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • توضیح ایران از اردن درباره نقش این کشور در مقابله با عملیات تنبیهی تهران