Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولبک جوان قرمزها به تمجید از دنی آلوز می پردازد. 

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست جوان باشگاه لیورپول در پست تخصصی خود در فوتبال، دنی آلوز را بهترین می داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تایمز، از ترنت الکساندر آرنولد راجع به دنی آلوز، مدافع راست برزیلی سابق باشگاه بارسلونا سوال شد و او پاسخ داد:

من واقعا فکر نمی کنم که کسی مانند او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی خواهم بازیکن مغروری به نظر برسم اما تا به حال ندیده ام که مدافع راستی مانند او بازی کند. تماشای بازی های دنی آلوز در بارسلونا برای من لذتبخش بود. من فکر می کنم که در حال حاضر مدافعان کناری نسبت به گذشته، بیشتر از روی آمار و ارقام قضاوت می شوند. امروزه مدافعان کناری باید گلزنی کنند و پاس گل بدهند. سرمربیان مدرن فوتبال نیز از این شیوه (حضور فولبک ها در حملات) استفاده می کنند و در این سبک بازی، شما دو مدافع میانی درخط دفاع خود دارید و از مدافعان کناری خود می خواهید تا رو به جلو حرکت کنند. 

همچنین بخوانید:

 ترنت الکساندر آرنولد: مسی و رونالدو با وجود افتخارات فراوان، هرگز دست از تلاش برنمی دارند

دنی آلوز: بدترین فصل دوران فوتبالم را در یوونتوس سپری کردم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترنت الکساندر آرنولد دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند برابر منچسترسیتی و آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر حاضر در این مسابقات راه پیدا کنند.

حالا این دو تیم بر اساس قرعه‌ای که از پیش تعیین شده بود باید در مرحله نیمه نهایی و در دو بازی رفت و برگشت روبروی یکدیگر به میدان بروند تا تکلیف یکی از دو تیم حاضر در دیدار فینال مشخص شود. تیم دیگری که به فینال این رقابت‌ها صعود خواهد کرد هم از بین پاری سن ژرمن و دورتموند انتخاب خواهد شد.

ژابی آلونسو هم شب گذشته موفق شد به همراه بایر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کند. او پیش از این تجربه بازی در ترکیب رئال مادرید و بایرن مونیخ را داشته و یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این دو تیم در سال‌های پیش رو به حساب می‌آید.

این مربی جوان اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران درباره رویارویی دو تیم سابقش اظهار داشت:« البته که بازی رئال مادرید برابر منچستر سیتی را دیدم. من عاشق فوتبال هستم. همه می‌دانیم که رئال مادرید در دیدارهای دشوار چه روحیه و چه شخصیتی دارد. نیمه نهایی بسیار جذابی مقابله بایرن در پیش است و من مشتاق دیدن این دیدار هستم.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم