Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منصور غلامی در این بخشنامه خطاب به روسای دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری آورده است:پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کوئید ۱۹، با توجه به دستور ریاست جمهوری اسلامی و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۹۹/۹/۸ الی ۹۹/۹/۱۴، کلیه موسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جمعه شب اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، ووی در بخش دیگری از این بخشنامه نوشت: به نحوی که در ایام یاد شده کارهای محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کارهای ضروری ایجاد نشود.

زیر علوم افزود: در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و روسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحدهای مربوطه انجام می‌شود. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.

پس از شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی تعطیل شده و برای جلوگیری از تجمعات انسانی و همچنین حفظ سلامت افراد آموزش ها به صورت آنلاین تداوم دارد.

همچنین دولت از ابتدای آذر محدودیت کرونایی هوشمندی را به مدت دو هفته در دستور کار خود قرار داد که در هفته اول میزان حضور کارکنان دولتی یک سوم کل کارکنان ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه ها کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.   وی گفت: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.   لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر