Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:46:20 GMT

متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۵۲۹

متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در یکی از جلسات مجازی وین حضور داشتم که از ترور و شهادت فخری زاده مطلع شدم. خبری شوکه کننده بود. این شهید بزرگوار را بیش از ٢٠ سال است که می‌شناسم. در کار بسیار جدی و اهل عمل بود و در پیشبرد امور، اهل مسامحه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمندی پرتلاش بود که فعالیتش محدود به یک یا دو حوزه نبود. برای اعتلای صنعت دفاعی و تقویت توان کشور در حوزه پدافندی، اقدامات بسیاری انجام داد.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ما باید این سرمایه‌های ملی را بشناسند افزود: از وزارت دفاع و صدا و سیما درخواست می‌کنم تا این شهید عزیز را تا جایی که امکان دارد، بیشتر به جامعه معرفی کنند.

غریب آبادی ادامه داد: قطعاً مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه متهم اصلی نیز مشخص است تصریح کرد: اینجانب به سهم خود، این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی، صنعت دفاعی، همسر و فرزندان گرامی این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 5082081

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کاظم غریب آبادی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف هفته بسیج ایالات متحده امریکا حسن روحانی محمدجواد ظریف صحن مجلس ویروس کرونا رژیم صهیونیستی هیئت دولت اسحاق جهانگیری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند