Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که در کنار جنازه مارادونا سلفی گرفت، از کارش اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از درگذشت دیگو مارادونا و در حالیکه جامعه جهانی در شوک از دست دادن یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال بود، انتشار عکس سلفی کارمندان یک تشییع خانه، باعث بروز جنجال بسیار بزرگی شد.


دیگو مارادونا اسطوره دنیای فوتبال و تیم ملی آرژانتین هفته گذشته در سن 60 سالگی به دلیل سکته قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی جهان فوتبال و کشور آرژانتین را در بهت فرو برد. اما انتشار سلفی در کنار جنازه او، باعث جنجال زیادی در آرژانتین شد.


داستان از این قرار است که تابوت مارادونا در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در بوینس آیرس به نمایش گذاشته شده بود. پس از این اتفاق، انتشار سلفی هایی در کنار جنازه مارادونا باعث بروز جنجال شد.


تابوت مارادونا در مکانی به نام تشییع خانه Pinier تشییع شده ولی دو نفر از کارمندان آنجا با جنازه مارادونا سلفی گرفتند. سپلیوس پینیر رئیس این تشییع خانه از اخراج این کارمندان خبر داد.


اما داستان سلفی گرفتن این افراد تنها به اخراج شدن آنها منتهی نشده است بلکه آنها به مرگ نیز تهدید شده اند. یکی از افراد حاضر در عکس به روزنامه Ole گفته است که او از سوی افرادی ناشناس به مرگ تهدید شده است.


او به این روزنامه گفته است: من داشتم کارهای تابوت مارادونا را انجام می دادم که افراد حاضر در آنجا من را صدا کردند و پسرم انگشت شصت خود را بلند کرد و آنها از ما عکس گرفتند. هیچ چیز دیگری در میان نبود.


وی اظهار داشت که پس از عکس گرفتن با جنازه مارادونا، ده ها تماس با مضمون تهدید به مرگ از طرف افرادی ناشناس داشته است. او گفت: من تهدیدهای تلفنی از طرف گروهی از آرژانتین جونیورز دریافت کرده ام. آنها به من می گویند که قصد کشتن من را دارند، کامیون من را خواهند شکست و فرزندانم را تهدید می کنند.


وی ادامه داد: آن عکس از تلفن من گرفته نشده است که این از همه چیز بدتر است. من هرگز فکر نمی کردم که آنهایی که از من عکس گرفتند، قصد دارند آن را منتشر کنند. از خانواده دیگو مارادونا عذرخواهی می کنم.


او همچنین در ادامه تأیید کرد که به دلیل انتشار این سلفی از کارش اخراج شده است. او گفت: آنچه من انجام دادم عمدی نبود، نه از طرف من و نه از طرف پسرم. آنها مرا از شرکت بیرون انداختند. آنها مرا بخاطر کاری که نکردم اخراج کردند.


پس از انتشار این سلفی ها، وکلای مارادونا ضمن حمله شدید به انتشار این عکس ها در کنار جنازه اسطوره فوتبال آرژانتین، اعلام کردند که علیه تمام کسانی که مسئول انتشار این عکس ها در فضای مجازی هستند، شکایت خواهند کرد.

 

مارادونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا جنازه مارادونا کنار جنازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم آرژانتین رکوردی جدید ثبت کرد

داده‌ها نشان می‌دهد که تورم سالانه آرژانتین به رکورد جدید حدود ۲۸۸ درصد رسیده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده، تورم سالانه مصرف‌کننده آرژانتین در ماه مارس به رکورد جدید نزدیک به ۲۸۸ درصد رسید.

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) به صورت ماهانه، در ماه مارس، ۱۱ درصد نسبت به ماه قبل خود، فوریه با رقم صعودی ۱۳.۲ درصدی جهش کرد.

موسسه ملی آمار و سرشماری آرژانتین اعلام کرد که شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در سه ماهه اول شاهد افزایش ۵۱.۶ درصدی بود.

به گفته این موسسه، تورم مصرف‌کننده به بالاترین حد خود یعنی ۲۸۷.۹ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

تورم سالانه مصرف‌کننده در این کشور آمریکای جنوبی در ماه فوریه به ۲۷۶.۲ درصد رسید. این رقم پس از ثبت صعود ۲۵۴.۲ درصد در ماه ژانویه بود که بالاترین میزان در بیش از سه دهه محسوب می‌شود.

به نقل از بیزنس، بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را از ۸۰ درصد به ۷۰ درصد کاهش داده که سومین کاهش نرخ بهره از زمان روی کار آمدن خاویر مایلی در ماه دسامبر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی: فیلم من و مارادونا را خودم هم ندارم؛ از روی کامپیوترم پاک شده است! / فیلم
  • خیابانی: به مارادونا قول دادم فیلم من و او قبل از مرگ هر دوی ما پخش نشود / فیلم
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • ببینید | روایت جواد خیابانی از وصیت‌نامه خود؛ قول مهم آقای گزارشگر به مارادونا
  • توضیحات خیابانی درباره مصاحبه با مارادونا + ویدئو
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • قاچاقچی سوخت در آبادان محکوم به جزای نقدی شد
  • نگاهی به تکل ها و خطاهای خشن انجام شده روی دیگو مارادونا / فیلم
  • ترامپ آرژانتین عروسک صهیونیست‌ها!
  • تورم آرژانتین رکوردی جدید ثبت کرد