Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس ترور دانشمند برجسته کشورمان را محکوم کرد.

به گزارش برنا، به نقل از العالم، جنبش حماس جنایت ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرد.

جنبش حماس اعلام کرد که هدف از این جنایت محرومیت جمهوری اسلامی و امت اسلام از داشتن ابزارهای پیشرفت علمی و قدرتمند شدن است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فخری زاده جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اسیران صهیونیست پنجشنبه به خیابان‌های تل‌آویو می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، اعضای خانواده‌ اسیران صهیونیست در مصاحبه‌های جداگانه‌ با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از کابینه رژیم اسرائیل به ریاست «بنیامین نتانیاهو» به شدت انتقاد کردند و گفتند که مقامات تل آویو اشتباهات بزرگی را علیه فرزندان اسیر آنها مرتکب شده اند.

این خانواده ها خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی گفتند: ما همه اشتباهات ممکن را مرتکب شده ایم و شما امروز می خواهید که ما از پاسخ (منفی) جنبش حماس (به طرح پیشنهادی آتش بس و تبادل اسیران) غافلگیر شویم.

آنها پس از رد شروط رژیم صهیونیستی برای آتش بس و تبادل اسیران از سوی جنبش حماس گفتند که اقدامات اعتراضی خود علیه مقامات رژیم اسرائیل را افزایش و روز پنجشنبه تظاهرات بسیار بزرگی را در تل آویو برگزار خواهند کرد.

خانواده‌های اسیران صهیونیست با بیان اینکه «نمی دانیم نخست وزیر چه پاسخی دارد که بدهد»، گفتند که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه به اهداف خود رسیده است و به امتیاز دادن نیازی ندارد.

مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این وضعیت باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است.

در حالی که آنها خواستار توافق با جنبش حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه خود به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد، بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • خانواده اسیران صهیونیست پنجشنبه به خیابان‌های تل‌آویو می‌آیند