Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق بیانکونری خواستار حضور در باشگاهی جاه طلب است. 

ماریو مانژوکیچ، مهاجم 34 ساله و کروات سابق باشگاه یوونتوس پس از جدایی از الدحیل، اکنون در هیچ تیمی حضور ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از Tuttosport، سال گذشته، ماریو مانژوکیچ با فسخ قرارداد خود با یوونتوس به صورت آزاد به الدحیل پیوست اما پس از گذشته چند ماه از این تیم جدا شد و اکنون در هیچ باشگاهی حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه های این مهاجم کروات در این باره می گوید:

من نمی توانم در رابطه با یوونتوس چیزی بگویم، ماریو این را نمی خواهد و احتمالا هم حق با او است. او از زمان ترک یوونتوس، مصاحبه‌ای در این رابطه انجام نداده است و ترجیح می دهد تا درباره آنچه که رخ داده صحبت نکند. ماریو هنوز هم پیام های زیادی از سوی هواداران یوونتوس دریافت می کند و واقعا آن ها را دوست دارد. او وابستگی زیادی به هواداران یوونتوس دارد و مردم به یاد دارند که او هرگز تسلیم نمی شد. گاهی اوقات ماریو بازی های یوونتوس را تماشا می کند اما ما در مورد این باشگاه صحبتی نمی کنیم.

از مدیر برنامه های مانژوکیچ راجع به آمادگی این مهاجم کروات برای حضور در باشگاه های بزرگ اروپایی سوال شد و او پاسخ داد:

او در زاگرب تمرینات خود را دنبال می کند و خیلی هم جدی تمریناتش را انجام می دهد و کاملا آماده است. او منتظر فرصتی مناسب است تا به تیمی که تمایل زیادی برای جذب او دارد، بپیوندد. ماریو معتقد است که هنوز هم می تواند تعیین کننده ظاهر شود. او چندین پیشنهاد را رد کرده است زیرا متقاعد نشده بود که آیا آن باشگاه ها تمایل زیادی برای جذب او داشتند یا خیر. نمی دانم که آیا ماریو مجددا در ایتالیا بازی خواهد کرد یا خیر اما او برای بازی در لیگ برتر انگلیس به دنیا آمده است و هرگز فرصت خوبی برای حضور در انگلستان نداشت. میزان آمادگی او اکنون 200 درصد است! 

همچنین بخوانید:

ماریو مانژوکیچ در آستانه انتقال به سلتاویگو

بولونیا در پی جذب ماریو مانژوکیچ

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن