Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و نظامی کشورمان، چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرمزگان در واکنش به این اقدام مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، پیام‌ها، گفت‌وگوها و اظهارنظرهای مختلفی داشته‌اند.

برگزیده کوتاهی از آنها در ادامه می‌آید:

فریدون همتی استاندار هرمزگان:

بسم رب الشهداء والصدیقین شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید بزرگوار، تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری زاده در طول عمر با برکت خویش، در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کوشش و مجاهدت فراوانی داشت و خدمات ارزنده این محقق پرتلاش و مدیر خدوم و انقلابی برای همیشه ماندگار خواهد بود. اقدام تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نمی تواند خللی در عزم و اراده استوار ملت ایران در راه دستیابی به پیشرفت های علمی، وارد کند و جمهوری اسلامی ایران ضمن برخورد قاطعانه و انتقام سخت از عوامل این اقدام تروریستی، با قدرت به راه تعالی خود ادامه می‌دهد. 

 

منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت:

 ریشه این دست از اقدامات تروریستی، جریان استکبار و بخصوص از ناحیه صهیونیست‌ها است.

عناد با پیشرفت عمومی ملت ایران در عرصه‌های مهم و راهبردی، دلیل اصلی طراحی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان است و امروز نیز خون پاک و مطهر شهید دیگری، گواهی بر اصالت این راه و حقانیت ملت ایران است.

برخی مرتجعان منطقه‌ای نیز به احتمال زیاد در این جنایت امروز بر علیه یک نخبه تمام عیار و دانشمند هسته‌ای کشورمان دست دارند و آنچه امروز رخ داد بر علیه کلیت ملت ایران بود. این ترور عزم توسعه  هسته‌ای ایران را دوچندان خواهد کرد و عاملان و مسببان این جنایت نیز در هر سطحی منتظر انتقام الهی باشند.

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت:

بسم الله الرحمن الرحیم وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

بار دیگر یکی از دانشمندان بسیار بزرگ صنعت هسته ایی کشور جناب آقای دکتر محسن فخری زاده به یاران شهید خود پیوست، خبر شهادت این چنین دانشمندی بزرگ توسط دشمنان کور دل ایران اسلامی همه ی ما را در غم از دست دادن این عزیز خدمتگذار نظام فرو برد. اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید؛ برای این شهید بزرگوار اجری عظیم در درگاه الهی و همنشینی با اولیاء و اوصیاء و همنشینی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواستارم.

دوبیتی سید ابراهیم حسینی شاعر هرمزگانی در مدح شهید

 

باز یک قاسم دیگر به زمین افتاده

باز هم جمعه ی تلخی ز خم این جاده

منتظر باش تلاویو شبی می لرزی

گر که افتاده زمین محسن فخری زاده 

 

 بیانیه کانون جهادگران استان هرمزگان:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

یکبار دیگر عوامل خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌الملل با جنایتی هولناک "استاد مجاهد محسن فخری زاده "یکی از برجسته ترین دانشمندان دفاعی و هسته‌ای ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی خود قرار داده و به شهادت رساندند. با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت دانشمند فرهیخته و شاخص ایران اسلامی را به رهبر فرزانه انقلاب، همه ملت آگاه و هوشیار کشور بویژه خانواده‌ی معظم شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

 

عبدالله صادقی کارشناس سیاسی هرمزگان:

ترور شهید فخری زاده، نتیجه دادن اطلاعات دانشمندان کشور به مجامع بین المللی است. چرا با وجود بدعهدی‌های مکرر آمریکا و غرب و ترور شهید سلیمانی و شهید فخری زاده بازهم دلخوش به امضای جان کری ها باشیم؟ این ترورهای کور ثابت می کند که دشمن به شدت از قدرت موشکی هسته ای و فضای علمی ایران هراس دارد و ضعف خود را نشان می دهد.

جوانان و دانشمندان هسته ای ایران به سطحی از خودباوری رسیده‌اند که در تمام زمینه‌های علمی با وجود تحریم‌های فلج کننده دولت دموکرات اوباما و فشار حداکثری دولت جمهوریخواه ترامپ به یک نقطه از اقتدار جهانی رسیده‌اند.

 

حجت‌الاسلام داریوش حسن‌زاده فعال سیاسی:

 ترور دانشمندان هسته‌ای ناشی از اعتماد زیاد به غرب است و تا زمانی که برای گرفتن چند رای بیشتر ملتی را قربانی می‌کنند و برجام را یک یادگار برای صلح جهان می دانند، قطعاً میوه آن نیز اینگونه ترورها خواهد بود.

 

بار دیگر استکبار جهانی در راس آن امریکا و اسرائیل جنایتکار با ترور کردن دانشمند هسته‌ای کشور عزیزمان، روح پلیدشان را به نمایش گذاشتند. این ترور نشانه ضعف و استیصال دشمن است که در حوزه علمی،سیاسی و حتی نظامی توان مقابله نداشتند و اینگونه با کد دهی‌های داخلی، رو به ترور چهره‌‌های برجسته آورده اند که قطعاً علی رغم این جنایت ها تا زمانی که همچنان به دنبال بازگشت به برجام هستیم این اولین و اخرین ترور نخواهد بود.

این گونه ترورهای کورکورانه در سیر تاریخی انقلاب اسلامی نتوانسته است ملت ایران را از مسیر پیشرفت باز دارد.

 

مطالبه دانشجویان بسیجی هرمزگان از مجلس

دانشجویان بسیجی دانشگاه دانشگاه هرمزگان خواستار تصویب اقدام متقابل فوری در جواب ترور شهید فخری زاده انجام شدند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز طی بیانیه ای، اعلام کرد: مطالبه ما از مجلس ارائه و تصویب اقدام متقابل عاجل در مقابله با این جنایت است که بازگشت کامل به روند پیشرفت هسته ای کشور و اخراج بازرسان و جاسوسان آژانس انرژی اتمی را در پی داشته باشد.

عکس نوشت شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی هرمزگان در قشم:

 

کامران آتین فعال اجتماعی:

شهادت استاد دانشمند محسن فخری زاده اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.دست جنایتکاری که این ضایعه را آفرید، انگیزه  دشمنان جمهوری اسلامی را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد.

بی‌گمان همت دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور، به رغم دشمن،‌ این انگیزه‌ خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت.

پادکست «جان برافشانم...» ساخته‌شده بدست جوانان هرمزگانی 

 

 

گر چه ریزد خون من آن دوست رو، پای کوبان جان برافشانم بر او

 

توییت احمد جباری نماینده غرب هرمزگان:

 

حسین هاشمی تختی نماینده سابق هرمزگان:

با وجود این همه ترور دانشمندان هسته ای ایران جای نگرانی وجود دارد که چرا دولت همچنان به فکر مذاکره بر سر مسائل هسته‌ای با دشمنان این کشور است. عده‌ای آمدند جوی را در کشور به وجود آوردند که گویا برجام فرشته نجات است و زندگی روزمره ملت را به آن گره زدند در حال حاضر سالها ماهها و روزها سپری شد و گذشت، نه تحریم ها لغو شد و نه گشایش اقتصادی به واسطه برجام برای مردم ایجاد شد بلکه بالعکس شده است گرانی سرسام آور دلار، سکه، مسکن، خودرو، اجاره بهای مسکن، لوازم خانگی و…مردم را با مشکلات عدیده معیشتی مواجه کرد. 

در حقیقت موارد فوق همان گلابی برجام نافرجام آن است که ۸ سال حتی نفس کشیدن مردم را به آن گره زده بودند. مردم مسلمان و انقلابی ایران از نیروهای نظامی و امنیتی می خواهند تا جواب محکم و دندان شکنی به اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دهند.

 

واکنش بزرگ‌ترین اتحادیه صیادی کشور

اسحاق تندرو مدیر عامل اتحادیه صیادان استان هرمزگان  با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند بزرگ حوزه هسته ای ایران اسلامی، را تسلیت گفت.

شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به پیشرفتهای ایران اسلامی است. ترور این دانشمند ایرانی که سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش کشور داشت، نشانگر تلاش دشمنان برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در حوزه هسته ای و فناوریهای نوین در جمهوری اسلامی ایران است. اینجانب به نمایندگی از جامعه صیادی استان وکشور با تاسف و اندوهی عمیق، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت این دانشمند بزرگ را به مقام معظم رهبری، جامعه علمی و هسته ای، وزرات دفاع و همه ملت قدرشناس ایران تسلیت می‌گویم.

 

توییت دکتر منصور فرهادی دانشمند هسته‌ای کشورمان 

امام جمعه بندرلنگه:

دشمنان بدانند ایران اسلامی پر از شهید فخری‌زاده است و راه پیشرفت هسته‌ای ایران با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.

 

امام جمعه قشم:

مجاهدت این شهید در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران، تقویت توان دفاعی کشور و نیز نقش برجسته ایشان در تلاش برای عبور کشور از بحران کرونا ستودنی است. تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور باید در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با تمام قوا عرض اندام کنند.

 

توییت مصیب نظری فعال اجتماعی هرمزگان:

 

این گزارش در حال تکمیل است...

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ترور هرمزگان پژوهش محسن فخری زاده دانشمند دفاعی واکنش هرمزگان دانشمندان هسته ای دانشمند هسته ای شهید فخری زاده محسن فخری زاده استکبار جهانی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی هسته ای ایران ترور دانشمند ایران اسلامی اسلامی ایران هسته ای کشور ترور شهید ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شامگاه یکشنبه ـ دوم اردیبهشت ماه ـ بخش کوتاهی از یک گفتگوی ویدیویی با محمدحسن شانه‌ساززاده ـ نایب رییس هیات‌مدیره پلتفرم وی‌اودی نماوا ـ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن با لحنی که به مذاق جمع گسترده ای از اهالی سینما خوش نیامده، درباره  سینما و نمایش خانگی سخن می‌گفت.

او در بخشی از سخنانش در این برنامه گفته بود: همه بازیگرها و تهیه‌کننده‌ها بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند؛ نه به قرارداد و نه به حرفشان متعهدند. من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و به بی‌اخلاقیِ این‌ها هیچ‌جا ندیده‌ام. اسمشان هم هنرمند، فرهیخته و فرهنگی است، ولی بسیار بی‌اخلاقند.

این مدیر نمایش خانگی در پاسخ به این پرسش که از بابت تحریم هنرمندان نگرانی ندارد، با خنده پاسخ داده بود: برای آن‌ها اول و آخرش پول است. شما پول بده، هر کاری می‌کنند.

حالا این صحبت ها موجی از واکنش‌ها را در میان سینماگران به راه انداخته است. عده زیادی در صفحات اینستاگرام خود نسبت به این سخنان واکنش انتقادی نشان دادند و خواهان عذرخواهی وی شدند.

در این میان چند واکنش ویدیویی نیز بیشتر دیده شد که در رأس آن‌ها واکنش خالقان دو مجموعه «خسوف» و «شریک جرم» ـ محصول پلتفرم مذکور ـ قرار گرفت.

همایون اسعدیان، کارگردان و تهیه‌کننده سینما که پیشتر تهیه‌کنندگی این دو مجموعه را بر عهده داشت، با انتشار ویدیویی گفت: آقای شانه‌ساززاده مدیرعامل قبلی و یکی از مدیران ارشد فعلی نماوا با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است، بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار دادند. من در ۴۰ سال گذشته، این میزان وقاحت در بیان الفاظ را به یاد ندارم و به نظرم بی‌سابقه است.

او در بخش دیگری با اشاره به جمله آخر شانه‌ساززاده تاکید کرد: قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در یکی دو پروژه، یکی دو سال با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم، باعث تاسف است. جناب شانه‌ساز! برای حفظ حرمت سینمای ایران و برای حفظ حرمت و شأن بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران، من همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانی که شما در این مجموعه (نماوا) حضور داشته باشید، در هیچ سمتی و به هیچ عنوان با این مجموعه همکاری نخواهم داشت.

اما مازیار میری، کارگردان دو سریال یادشده نیز در ویدیویی کوتاه گفته است: روز گذشته جناب آقای شانه‌ساز از مدیران ارشد پلتفرم نماوا فرمایشاتی فرمودند که واقعا باعث تاسف است. البته از نظر من تاسف بزرگتر جایی است که مدیران فرهنگی کشور شرایطی را به وجود می‌آورند که افراد کاسبکاری چون ایشان عهده‌دار تصمیم‌گیری در امور فرهنگی می‌شوند که واقعا باعث تاسف است. از آن جایی که به خلاف نظر ایشان معتقدم اخلاق و شرافت بیشتر از هر حرفه‌ای نزد اهالی سینماست، تا زمانی که ایشان رسما از اهالی سینما عذرخواهی نکنند، از تمام پروژه‌هایی که قرار به همکاری با این پلتفرم داشتم، رسما انصراف می‌دهم.

هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما دیگر فردی است که واکنش نشان داده و این‌طور نوشته است: در جبهه «قدرت و سرمایه»، اغلب بی‌اخلاقی و بی‌تعهدی، با ستم و فساد مالی و رانت‌خواری و حق‌کشی نیز همراه است. ای کاش کسانی هم از بی‌اخلاقی جبهه «قدرت و سرمایه» بگویند؛ کسانی که خود درگیر آن بوده‌اند. ولی ما به عنوان اهل رسانه، فقط یک قلم از بی‌اخلاقی را در کسب درآمد بی‌قرارداد از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی می‌توانیم یادآوری کنیم. استفاده غیرمجاز از تولیدات صاحبان آثار و پول گرفتن از کاربران برای تماشای آن‌ها.

در واکنش به سخنان محمدحسن شانه‌ساززاده، محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما با اشاره به پخش بدون مجوز فیلم او در پلتفرم نماوا، مدیران این پلتفرم را بی‌اخلاق خواند و نوشت: اگر یک فرد لمپن و باج‌خور تحت عنوان تهیه‌کننده کاری کرده، ربطی به جامعه تهیه‌کنندگان ندارد. به این مدیر پلتفرم توصیه می‌کنم به سراغ فروش سرامیک برود و عرصه هنر را برای اهالی هنر بگذارد. شأن خود را باید خودتان حفظ می‌کردید و با افراد معتبر هنرمندان کار می‌کردید چون بخش عمده اهالی سینما افراد باشخصیت هستند، حتی آن آبدارچی صحنه. پس بهتر است هرچه زودتر از اهالی هنر بابت این ادعاها عذرخواهی کنید.

از میان هنرمندانی که محصولی در حال انتشار در پلتفرم نماوا دارند، اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده سریال «جنگل آسفالت» نیز به سخنان مدیر این پلتفرم واکنش نشان داد. او در بخشی از یادداشت خود نوشت: ما به اندازه جناب شانه‌ساززاده درگیر پول نیستیم که به خاطرش هر کاری بکنیم. ما مانند ایشان ابوالمشاغل نیستیم و شغل و میزان درآمد و سابقه و سطح زندگی ما چیز پنهانی ندارد.

او افزود: تهمت های ایشان قابل پیگرد قانونی است اما در حال حاضر تیم ما و مجموعه نماوا فصل مشترکی به نام «جنگل آسفالت» دارد، پس ما مانند ایشان مصداق این بیت سعدی نمی‌شویم که یکی بر سر ِشاخ بُن می‌برید ... .

همچنین مهدی امینی، دوبلور و مدیر استودیو کوالیما که همکار پلتفرم نماوا در دوبله و صداگذاری محصولات سینمایی است، با انتشار ویدیویی خطاب به شانه‌ساززاده گفت: عدم آگاهی شما نسبت به سینما و هنر باعث شد مجموعه‌هایی که با شما تعامل و همکاری دارند، آسیب‌های جدی ببینند. در طی ۲۰ سال فعالیتم در حوزه سینما، مدیری به ناآگاهی شما ندیدم و تا زمانی که افرادی از نوع و تفکر شما در مجموعه نماوا باشند، اعلام می‌کنم که همکاری مجموعه کوالیما و بنده با آن مجموعه قطع خواهد شد.

در کنار این سینماگران، انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای بررسی موارد نمایش بی‌مجوز محصولات خارجی و گاه ایرانی در نماوا، نوشت: انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران مراتب تاسف و انزجار خود را از اظهارات توهین‌آمیز نایب‌رییس پلتفرم نمایش خانگی نماوا اعلام می‌دارد. اظهارات توهین‌آمیز این مدیر پلتفرم نشان از عدم شناخت، عدم توانایی در این عرصه، مدیریت غلط و عدم شناخت روش‌های تولید حرفه‌ای دارد.

در واکنش به سخنان این مدیر پلتفرم نماوا، روابط عمومی خانه سینما (جامعه اصناف سینمای ایران) هم اعلام کرد هیئت‌رییسه این نهاد، بررسی موضوع سخنان محمدحسن شانه‌ساززاده را به شورای صیانت خانه سینمای ایران ارجاع داده و در این شورا، درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

روابط عمومی انجمن صنفی بازیگران سینما نیز با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محفوظ دانستن حق اقدام حقوقی علیه این اظهارات نوشت: این نگاه ناعادلانه قیم‌مآبانه از بالا به پایین نسبت به کسانی که موجودیت همان پلتفرم از وجود آن‌ها شکل گرفته، نشانگر چیست؟ توجیه سوءمدیریت‌های غیرمتخصصانه با تهمت‌زدن‌های بی‌ادبانه بیش از هر چیز زیر سوال بردن هویت تشکیلاتی است که متاسفانه با عنوان فرهنگی و هنری، اخلاق و ادب را قربانی اهداف اقتصادی خود می‌کند.

اما با گذشت حدود ۲۴ ساعت از انتشار سخنان محمدحسن شانه‌ساززاده و در حالی که این مدیر نمایش خانگی، شخصا از اهالی هنر عذرخواهی نکرده است، روابط عمومی پلتفرم نماوا در اطلاعیه‌ای رسمی، نسبت به این سخنان توضیح داد و بابت آن عذرخواهی کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینمای ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌های گران‌سنگ سینمای ایران هم‌چنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه، این توضیح آمده است: هرچند که در جریان ساخت و نمایش برخی مجموعه‌های نمایشی مشکلاتی با برخی از همکاران پدید آمده باشد و مجموعه‌ای علی‌رغم صرف هزینه‌های گزاف، با بدعهدی به پخش نرسیده باشد، اما بدیهی است که چنین مشکلاتی عمومیت ندارند و مصاحبه‌ اخیر نایب رئیس هیئت‌مدیره نماوا را می‌باید صرفا واکنشی به موردی مشخص تلقی کرد.

دیگر خبرها

  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی