Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@17:34:10 GMT

واکنش روسیه به شهادت فخری زاده

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۵۶۳

واکنش روسیه به شهادت فخری زاده

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد گفت ترور (شهید) فخری‌زاده با چراغ‌سبز آمریکا برای ترورهای سیاسی برون مرزی انجام شد.

به گزارش برنا،  دیمیتری پولیانسکی روز جمعه در واکنش به شهادت "محسن فخری‌زاده" رئیس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح ایران به گزارش نیویورک تایمز اشاره کرد که در آن به نقل از سه مقام اطلاعاتی، رژیم صهیونیستی را عامل این ترور معرفی کرده است، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صحفه توئیتری خود نوشت: آنچه تحلیل روزنامه نیویورک‌تایمز به ما می‌گوید بازتابی از آمادگی آمریکا برای اعطای چراغ‌سبزی به ترورهای سیاسی برون مرزی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به لایحه ضد‌روسی مجلس نمایندگان آمریکا

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به تصویب لایحه‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا که به دولت این کشور اجازه می‌دهد اموال بلوکه شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند، گفت که واشنگتن در قبال هرگونه مصادره دارایی‌های مسکو پاسخگو خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی کرملین تصریح کرد: «در مورد قانون مصادره دارایی‌های روسیه، ما هنوز باید جزئیات را مشخص کنیم... اگر واقعاً این‌طور باشد، آمریکا باید پاسخگوی آن باشد و در این‌جا بعید است که محدودیت زمانی وجود داشته باشد. ما این کار را به نحوی انجام خواهیم داد که به بهترین وجه مطابق با منافع ما باشد». 

پسکوف هشدار داد که مصادره دارایی‌های روسیه توسط واشنگتن صدمات جبران‌ناپذیری به تصویر آمریکا در محافل مالی وارد می‌کند و سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا سرمایه‌های خود را به جای خرج کردن، پس‌انداز کنند.

او همچنین در مورد تصویب ۶۱ میلیارد دلار کمک جدید آمریکا به اوکراین، گفت که این اقدام «اوکراین را ویران می‌کند» و منجر به مرگ بیشتر اوکراینی‌ها می‌شود.

گفتنی است، پس از اعمال تحریم‌های متعدد بر روسیه، بخش زیادی از دارایی‌های این کشور در آمریکا مسدود شد. در همین راستا، مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش قانونی را تصویب کرد که انتقال دارایی‌های روسیه در این کشور به اوکراین را تسهیل می‌کند. مسکو پیش‌تر این اقدام را نوعی «دزدی» خوانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • واکنش مدودف به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین
  • واکنش مدودف به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین 
  • واکنش کرملین به لایحه ضد‌روسی مجلس نمایندگان آمریکا