Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که منجر به شهادت وی شد حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه با خبر شدیم که بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بزدلانه، یکی از عزیزان و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید عزیز محسن فخری زاده که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقا توان دفاعی کشور نمود همچون خاری در چشم استکبار جهانی و استخوانی در گلوی صهیونیسم خونخوار بود.

این اقدام وحشیانه تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی ناشی از اوج استیصال و درماندگی آنان از رشد و پیشرفت علمی و سر افزاری و استقلال ملت ایران در عرصه‌های هسته‌ای و دفاعی کشور است.

قطعاً ملت شهید پرور ایران از خون پاک این شهید نخواهد گذشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است دست یابند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، شهادت این دانشمند صنعت دفاعی کشور را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان و علاقه‌مندان به آن عزیز صبر مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5082084

منبع: مهر

کلیدواژه: ترور محسن فخری زاده ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان بازرسی کل کشور شهر تهران پلیس راهور وضعیت راهها محسن فخری زاده میراث فرهنگی دانش آموزان استثنایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز با حضور همرزمان شهید و مردم شهیدپرور مشهد تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز از خیابان امام رضا(ع) و بنای مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و خانواده معظم شهدا تشییع شد.

پیش از مراسم تشییع جانبازان آسایشگاه مجتمع امام خمینی (ره) با پیکر این شهید وداع کردند و سپس پیکر پاک شهید در مسیر خیابان امام رضا(ع) تا حرم رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید لطیف زاده در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد خاکسپاری شد.

ضمن اینکه در جریان این مراسم شماری از تشییع‌کنندگان نوشته‌هایی با مضمون حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و مبارزه با رژیم صهونیستی در دست داشتند.

به گزارش تسنیم، جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطیف‌زاده در سن 60 سالگی و پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادرهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت.

ابوالفضل‌ لطیف‌زاده در هشتم فروردین‌ماه 1343 در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ شتافت و در 29 تیرماه سال 1361 در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از 42 سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه 1403 به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست