Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه صهیونیستی با اشاره به تلاش نتانیاهو و ترامپ برای دامن زدن به تنشها در منطقه نوشت: ایران باز هم دانشمندانی مثل فخری زاده تربیت خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هاآرتص در گزارشی بر تلاشهای عمدی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای افزایش تنشها در منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه با اشاره به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران نوشت: ترور این دانشمند ایرانی هرچند ممکن است به لحاظ روحی ضربه‌ روحی به ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، اما ایران یک دانشمند مستعد دیگر درست مثل فخری زاده تربیت خواهد کرد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده دونالد ترامپ بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است

به گزارش صدای ایران، ارایل لین، سیاستمدار راستگرا و عضو حزب لیکود، در گزارشی به این موضوع میپردازد که نباید بخاطر درخواست احساسی عده‌ای در داخل جامعه رژیم صهیونیستی، با ایران وارد جنگ شد چرا که اکنون اسرائیل توانایی انجام چنین کاری را ندارد و عملیات ترور سردار زاهدی، یک اقدام کوته بینانه بود.

ارایل لین در این گزارش می‌نویسد:

«از زمان حمله ایران، فضای شکل گرفته در اسرائیل که ریشه‌های عاطفی آن را به راحتی می‌توان فهمید، این است که اسرائیل باید به حمله ایران پاسخ دهد. این فضا و اظهارات متعدد آن، از جمله برخی گزارش‌ها در رسانه ها، مرا به یاد کتاب "رژه حماقت" باربارا تاچمن می‌اندازد، که در آن او توصیف می‌کند که چگونه کل ملت ها، در حماقتی که توصیف آن دشوار است، در کشمکش‌های غیرضروری فرو می‌روند که به بهای ریخته شدن خون‌های زیادی از آنها تمام شد ولی هیچ سودی برای آنها نداشت.»

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست