Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@05:12:07 GMT

#پرویز_پورحسینی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۶۱۵

#پرویز_پورحسینی

این روزها خبر درگذشت چهره‌های بزرگ و ماندگار بر اثر بیماری کرونا همه را غمگین کرده است. دیروز درگذشت پرویز پورحسینی خبری بود که بسرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت و علاوه بر بازیگران و چهره‌های سینمایی و تلویزیونی که در اینستاگرام‌شان با انتشار عکسی از او این درگذشت را تسلیت می‌گفتند کاربران دیگر از قدرت بازیگری او می‌نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خاطراتی که با آثار او داشتند: «‏آقاى پورحسینى عزیزم، همیشه درخشان و حرفه‌اى، جنتلمن و بى ادعا... به دلیل کرونا از دست ما رفت. چقدر خشمگینم از این روزها، از این بیمارى. چقدر خسته‌ام از این اوضاع. نگویید روزهاى خوب مى‌آید. آدم بدون بزرگترها و عزیزان و قهرمانان و ستاره‌هایش روز خوش می‌خواهد چه کار...؟»، «‏لعنت به این ویروس شوم که هرچی آدم حسابی و شریف هست رو داره ازمون می‌گیره، گویا رسالتش جمع کردن مقربین است و دیگر هیچ...»، «‌‏ولی روزی که کرونا رفت، همه جمع بشیم تو یه میدون بزرگ، هرکسی عکس عزیزش رو بگیره دستش، بیاره، دور هم آه بکشیم. گریه کنیم. بگیم حق شما نبود اینقدر غریب رفتن»، «‌‏پرویز پورحسینی هم رفت. یک دوره‌ای یک جوری نقش آدم‌های عصبی و مرموز رو بازی می‌کرد که تو دل آدم ترس می‌افتاد. یادم نیست اسم فیلمی رو که تو دهه ۶۰ ازش دیدم اما هنوز یادمه که کاراکترش پاش قدری می‌لنگید و اون صورت خونسرد و بی‌تفاوتش چه ترسناک بود.»، «‏۱۸ ساله بودم که کارنامه‌ بندار بیدخش رو دیدم. چارسو گوش تا گوش تماشاچی بود و من چسبیده به صحنه‌ گرد روی زمین نشسته‌ بودم و با دهن باز سرم رو بالا گرفته‌ بودم و جادوی حضور پرویز پورحسینى و مهدی‌ هاشمی رو می‌دیدم در اجرای اون متن درخشان. از خودم پرسیدم اگر این تئاتره بقیه چی‌ان.»، «‏حاشیه نداشت؛ و به همان نسبت، محبوبیت و اعتبار چه فراوان که داشت. هنوز موقعیت پیچیده بازی‌اش در دکتر فاستوس، شمایل رازآلودش در طلسم و وجهه شرافتمندانه‌اش در اولین شب آرامش، پیش رو زنده است. روحش تا ابد رستگار باشد.»، «‏درگذشت ‎پیران در جریان ‎کرونا، پشت ما رو خالی و به یک گسست نسلی دچار می‌کنه. درگذشت پیران، گنجینه‌ای ارزشمند از دانایی، تجربه و عواطف رو از ما دریغ می‌کنه و به عدد در نمی‌گنجه. به احترام پیران، ماسک بزنیم، در خانه بمانیم و فاصله اجتماعی رو رعایت کنیم.»، «‏یادش بخیر سال ۷۸ یکسال شاگردیتون رو کردم استاد. چقدر کیف می‌کردیم سرکلاستون. کلی افتخار بود واسه ما شاگردی شما. روزای آخر گفتید برای فیلم مریم مقدس انتخاب شدم و دیگه نمی‌تونم سر کلاس کنارتون باشم. یادمه چقدر حالمون گرفته شد»، «‌‌‎کرونا این قاتل زنجیره‌ای باز آدم کشت.»، «‌‏انگار ما در مقطعی از تاریخیم که هر روز و هر روز شاهد قتل عام هستیم... هر روز! هر روز ...»


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، گفتگوی تصویری ابوالفضل موسوی بازیگر نقش جوانی احمدرضا عابدزاده در فیلم سینمایی «پرویز خان» که در حال اکران در سینماهاست مورد توجه کاربران قرار گرفت. او برای این نقش باید کاهش وزن ۴۲ کیلویی در ۴۷ روز را تجربه می‌کرد.

«پرویز خان» درام ورزشی ست به کارگردانی علی ثقفی که مقطعی از زندگی پرویز دهداری یکی از مربیان اسبق فوتبال ایران را با بازی سعید پورصمیمی به تصویر می‌کشد.

شباهت بازیگر مطرح به یکی از جنجالی ترین مربیان تیم ملی فوتبال ایران | تصاویر

کد خبر 845677 برچسب‌ها خبر مهم احمد رضا عابدزاده بازیگران سینما و تلویزیون ایران فوتبال سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید