Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عباسی دوانی استاد دانشگاه و دانشمند هسته‌ای در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گرو علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترور شهید محسن فخری زاده و نقش این دانشمند هسته‌ای در کشور گفت: شهید فخری زاده در حوزه تخصصی خودشان هم تراز شهید سلیمانی در نیروی قدس سپاه بودند.

این دانشمند هسته‌ای در ادامه بیان کرد: فخری زاده مرد درجه یک حوزه برنامه هسته‌ای و پیشبرد صنعت هسته‌ای کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی دوانی درباره اینکه آیا ترور دانشمندان هسته‌ای خللی در فعالیت‌های کشور ایجاد می‌کند، توضیح داد: این ترور‌ها هیچ خللی در برنامه‌های هسته‌ای کشور ایجاد نمی‌کند و همان گونه که شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و انسجام کشور شد، شهادت امثال فخری زاده نیز بر وحدت مردم کشور اضافه می‌کند.

این دانشمند هسته‌ای افزود: گروه‌های پشت پرده این ترور‌ها راه به جای نمی‌برند و چون قدرتشان به اندازه ما نیست سعی می‌کنند با فرماندهان کشور را از بین ببرند در حالی که ما در کشور از این فرماندهان و دانشمندان زیاد داریم. کشور ما قدرتمند است و با این مسائل نمی‌توانند ما را شکست دهند.

بیشتر بخوانید

چیزی که دشمن را ناراحت می‌کند، علم است اولین گفت‌وگوی برادر دکتر مسعود سلیمانی پس از آزادی پژوهشگر ایرانی دکتر مسعود سلیمانی آزاد شد +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشمندان هسته ای ترور دانشمند هسته ای فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم