Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:31:13 GMT

جزئیات تعطیلی ادارات و فعالیت بانک‌ها در قزوین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۶۵۹

جزئیات تعطیلی ادارات و فعالیت بانک‌ها در قزوین

به گزارش تابناک به نقل از فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جلسه فوق‌العاده فرماندهی قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا قزوین که امروز (جمعه) با موضوع بررسی و تعیین جزئیات تعطیلی ادارات استان در هفته آتی برگزارشد، با تاکید بر این که با توجه به شرایط موجود هیچ گونه تعطیلی مطلق در ادارات استان نداریم، اعلام کرد: استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها، مراکز بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صدا و سیما، هلال احمر، آتش‌نشانی‌ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، خدمات شهری شهرداری‌ها و حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بخش نظارت و بازرسی سازمان‌های صمت و تعزیرات حکومتی به دلیل نظارت بر بازار در این ایام به صورت کامل فعال خواهند بود.

وی افزود: بخش‌های خدماتی و نظارتی سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی و واحد‌های تولیدی فعال هستند و مشمول تعطیلی یک هفته‌ای نخواهند بود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: بانک‌های استان در این ایام با ۵۰ درصد ظرفیت فعال خواهند بود و شعب بانک‌ها در طول هفته حق برگشت زدن چک مشتریان را ندارند.

وی ادامه داد: هیچ کدام از کارکنان ادارات حق خروج از استان را ندارند، زیرا این تعطیلات احتیاطی بوده و می‌بایست در دسترس و آماده به کار باشند.

وی افزود: دستگاه‌ها هیچگونه خدماتی به جز موارد ضروری ارائه نخواهند کرد و لذا مردم استان از مراجعه غیرضرور به ادارات جداً پرهیز نمایند.

استاندار قزوین عنوان کرد: حوزه هنری استان، اداره کل کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه‌های علمیه، سازمان نظام مهندسی ساختمان، حج و زیارت، دفاتر اسناد رسمی، خدمات قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک به صورت کامل در این هفته تعطیل هستند، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان نیز تعطیل خواهند بود، ولی بخش آموزش به صورت مجازی به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: بخش اداری آموزش و پرورش استان در اداره کل و مناطق ۱۴ گانه با ظرفیت ۱۰ درصد فعال خواهد بود، ضمن اینکه آموزش مجازی همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: پرسنلی که با قرارگاه عملیاتی شهرستان‌ها همکاری می‌کنند به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی در محل کار و فعالیت حاضر خواهند شد.

این مقام مسوول گفت: فعالیت نیرو‌های نظامی و لشکری بر اساس دستورالعمل و بخشنامه ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌باشد، اداره کل امور مالیاتی با ۲۰ درصد ظرفیت خود در طول هفته در محل کار حضور می‌یابند.

وی با بیان این که ساعت کاری ادارات استان در طول هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر است، افزود: بقیه دستگاه‌ها و اداراتی که ذکر نشده اند، حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت کارکنان برای موارد ضروری در محل کار با تشخیص مدیر دستگاه حاضر خواهند شد.

جمالی پور تاکید کرد: کلیه مسابقات ورزشی تعطیل است، صرفا مسابقات لیگ بر اساس دستورالعمل فدراسیون‌ها بدون تماشاگر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی با ۵۰ درصد ظرفیت خودرو‌ها و نیمی از صندلی اتوبوس‌ها به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

استاندار قزوین در پایان گفت: امیدوارم با همت کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف استان و همراهی شهروندان عزیز در رعایت دقیق موازین بهداشتی، شاهد قطع زنجیره ابتلا به کرونا و کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان این بیماری منحوس باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی تعطیلی ادارات قزوین تعطیلی بانک ها محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی درصد ظرفیت دستگاه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم

اهورا نیازی، فعال مجازی در حوزه فناوری در حاشیه بازدید از هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دست سرنوشت و شانس باعث شد که در حوزه فناوری تولید محتوا کنم.

وی افزود: علاقه مندی قشر جوان به حوزه فناوری سخت است، اما احساس می‌کنم نیازمندی باعث ایجاد علاقه مندی می‌شود.

نیازی تصریح کرد: باید دانش آموزان را نسبت به زندگی راحت انسان‌ها آگاه کرد و سپس نیاز به وجود آید.

فعال مجازی حوزه فناوری گفت: علوم پایه پیشرفت خود را کرده است و هم اکنون پیشرفت جهان از طریق تکنولوژی و محاسبات کامپیوتر اتفاق می‌افتد. ایران در زمینه‌های حوزه فناوری بسیار پیشرفته است، اما در حوزه هوش مصنوعی اقدامات خاصی انجام نداده است و از آنجایی که عموما ایده‌ها و فعالیت‌های آزمایشگاهی باید پخته شوند و پرورش یابند قطعا نیازمند صرف هزینه خواهند بود که ممکن است به نتیجه برسند یا احتمال دارد که به نتیجه هم نرسند؛ بنابراین پشتیانی دانش آموزان در این عرصه امری مهم است و باید تصمیمات رده بالا باشند و تمام ایران را پوشش دهند.

نیازی ادامه داد: ذهن دانش آموزان و دانشجویان در حوزه فناوری فوق العاده است و رسما قشر جوان امروزی فعال هیولا هستند، البته هیولا از جهت منفی خیر، بلکه قدرتمند هستند. همیشه هیولا‌ها را موجودات بسیار قدرتمند تجسم کردیم که بچه‌ها هم به همان میزان قدرتمند هستند. انتخاب جوانان و نوجوانان، دست سرنوشت و حمایت پدر و مادران و سرپرستان و وظیفه اقتصادی کشور در شکل گیری آینده آنان تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: جوانان باید حوزه فناوری را بشناسند، بنده خودم در این راستا در حال تولید محتوا در صفحات مجازی هستم تا جامعه بیشتری آن را بشناسند و سال آینده تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد