Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:50:58 GMT

وزیر جهاد کشاورزی شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۶۷۶

به گزارش خبرگزاری مهر پیام تسلیت کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در پی شهادت محسن فخری زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موجب تأثر و تأسف گردید.

اینجانب این ضایعه را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، مردم شریف ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم خاوازی
 

کد خبر 5082090

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزیر جهاد کشاورزی کاظم خاوازی ترور محسن فخری زاده ویروس کرونا فولاد بانک مرکزی ایران قیمت نفت نهاده های دامی قیمت دلار قیمت مرغ شاخص کل بورس تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام اسیا قیمت یورو بانک مرکزی لایحه بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، گفت: در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تمام توان خود را در جهش تولید به‌کار می‌گیریم ضمن اینکه بخش کشاورزی استان کاملا مردمی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا حاجی‌رضا امروز در دیدار با آیت‌الله اعرافی، اظهار داشت: در صدور اسناد کشاورزی در دو سال گذشته توانستیم از 80 هزار هکتار موجود، مقدار 55 هزار هکتار را تعیین تکلیف کنیم تا کشاورزان با سند زمین خود بتوانند از تسهیلات تخصصی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته رویکرد ما عدم توسعه بوده است، مطرح کرد: اشتغال مولد پایدار یکی از مباحث اصلی است که در سازمان دنبال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه حمایت‌ها و تسهیلات بخش کشاورزی قم محدود است، عنوان کرد: تلاش داریم با استفاده از دانش‌های نوین بهبود و ارتقای عملکرد کشاورزی در استان را داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه زراعت نیز محصولات برندی در قم وجود دارد، عنوان کرد: یونجه، ذرت و پنبه از جمله محصولات زراعی برجسته قم هستند.

حاجی رضا با اشاره به اینکه دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود گفت: سالانه 150 هزار تن شیر نیز در استان قم تولید می‌شود همچنین  400 هزار راس دام سبک و 90 هزار دام سنگین در قم وجود دارد ضمن اینکه سالانه 135 هزار تن تخم مرغ در این استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست