Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:30:03 GMT

وزیر اقتصاد ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۵۶۸۳

وزیر اقتصاد ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ‌پاسدار دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارشد و برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دستان ناپاک دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، پیام تسلیتی صادر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

ترور برادر عزیزمان سردار سرتیپ پاسدار دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارشد و برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در عصر جمعه (۷ آذر) که به شهادت مظلومانه ایشان منجر شد، نشانه محکم دیگری از وحشت استکبار جهانی از پیشرفت علمی ایران اسلامی و نیز رذالت و حقارت جنایتکاران و دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی است.

این شهید والامقام در طول عمر پر برکت خود و در کسوت‌های مختلف مدیریتی و علمی و دانشگاهی لحظه‌ای از تلاش و جهد در جهت اعتلای ایران اسلامی آرام ننشست.

رجاء واثق دارم جوانان و همسنگران ایشان با قوت بیشتر لحظه‌ای نخواهند گذاشت قطار پیشرفت علمی و توسعه کشور از حرکت باز ایستد و تیر دشمنان را به سنگ خواهند نشاند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریسم دولتی، شهادت این دانشمند برجسته انقلابی را به پیشگاه حضرت بقیة الله العظم ارواحنا الفداء، محضر فرماندهی معظم کل قوا، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جامعهٔ علمی، مردم شهیدپرور کشورمان، همکاران گرامی ایشان در وزارت دفاع، خصوصاً همسر و فرزندان این شهید گرانقدر، خانواده‌های معزز فخری زاده، قاسمی، بیت شریف آیت الله برهانی و مردم شریف و بزرگوار شهر رستم کلاً تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت می‌نمایم.

فرهاد دژپسند
وزیر امور اقتصادی و دارایی
 

کد خبر 5082091

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد دژپسند ترور محسن فخری زاده ویروس کرونا فولاد بانک مرکزی ایران قیمت نفت نهاده های دامی قیمت دلار قیمت مرغ شاخص کل بورس تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام اسیا قیمت یورو بانک مرکزی لایحه بودجه ۱۴۰۰ ایران اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم