Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فغانی ، یکی از بهترین داور های ایران و آسیا ، امروز دیدار بین تیم های ویسل کوبه ژاپن و شانگهای چین را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت خواهد کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فاصله پنح روز مانده تا آغاز بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود که تیم “جوهوردارالتعظیم” مالزی از حضور در رقابت ها انصراف داد و گروه هفتم مسابقات را سه تیمی باقی گذاشت؛ جایی که ویسل کوبه، گوآنگژو اورگرانده و سوآن سامسونگ تاکنون دو بازی انجام داده اند که قرار است یکی از بازی های این گروه را علیرضا فغانی قضاوت کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نماینده فوتبال ژاپن که آندرس اینیستا را هم در ترکیب خود می‌بیند، امتیازات کامل را کسب کرده و دو تیم سوآن سامسونگ کره و گوآنگژوی چین با یک امتیاز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.
در شرایطی که ویسل کوبه صعودش به دور بعدی مسابقات را با کسب دو پیروزی مسجل کرده، همچنان دو بازی دیگر پیش روی این سه تیم قرار دارد و امروز علیرضا فغانی در شرایطی برای قضاوت دیدار نماینده چین و ژاپن در استادیوم الجنوب قطر انتخاب شده، که نتیجه بازی برای گوآنگژوی یک امتیازی، اهمیت فراوانی دارد.

مانند همیشه در این مسابقه نیز منصوری و ابوالفضلی علیرضا فغانی را در قضاوت این مسابقه یاری می‌کنند و موعود بنیادی‌فر نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حساس منطقه شرق آسیا حضور خواهد داشت.

ناظر این مسابقه جان چیا از کشور سنگاپور است.

گفتنی است این اولین قضاوت داور بین المللی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۰ خواهد بود؛ داوری که همراه با تیمش مسابقات بسیار مهمی از جام جهانی ۲۰۱۸ را سوت زدند و البته در فصل جاری مسابقات آسیایی به دلیل فینالیست شدن پرسپولیس، خودش و تیمش، شانسی برای قضاوت مسابقه پایانی میان نماینده ایران و فینالیست شرق آسیا، ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا علیرضا فغانی علیرضا فغانی فینال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی

نماینده هاکی روی یخ ایران اولین دیدار خود در مسابقات کاپ آزاد ترکمنستان را با پیروزی پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آیس باکس که به منظور شرکت در مسابقات کاپ آزاد ترکمنستان روز گذشته به این کشور سفر کرده بود امروز در اولین دیدار خود به مصاف برین رفت و در این دیدار موفق شد با نتیجه 8 بر یک از سد حریف خود بگذرد. ‎

تورنمنت بین‌المللی هاکی روی یخ ترکمنستان از 15 تا 21 آوریل (26 فروردین تا 2 اردیبهشت) در شهر عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود و 10 تیم از کشورهای ترکمنستان، ایران، عمان، بحرین، ازبکستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ترکیه و روسیه در این مسابقات حضور دارند.

نماینده کشورمان فردا در دومین دیدار خود به مصاف نماینده از ترکمنستان (میزبان مسابقات) می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند