Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ سرخپوشان با بدشانسی بزرگی مواجه شده تا همچنان برای دستیابی به اولین پاس گل در فصل بیستم ناکام بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی که توانسته خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و جریان حملات این تیم در سمت چپ را با احسان پهلوان و دیگر وینگر‌های در نظر گرفته شده از سوی یحیی گل محمدی در سمت چپ را طراحی کند، با بدشانسی بزرگی برای دستیابی به اولین پاس گل خود در فصل بیستم مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آقایی که در فصول گذشته با میانگین حداقل ۷ پاس گل، لیگ را در تیم‌هایی که حضور داشته به پایان رسانده، اکنون با توجه به کمبود مهاجم چارچوب شناس و سرزن ‌ ترکیب سرخ‌ها برای سود بردن از ارسال‌هایش مواجه شده است.

 

سعید آقایی مدافع چپ پای پرسپولیس که در لیگ قهرمانان و در زمان همراهی عیسی آل کثیر توانسته یک پاس گل روی ارسال از خود به جا بگذارد، اکنون امیدوار است با راه افتادن مهاجمان کنونی این تیم بتواند به هدفی که دارد نزدیک شود و باید دید چه زمانی به اولین پاس گل خود در فصل جدید دست خواهد یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سعید آقایی لیگ برتر سعید آقایی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته بحث واگذاری 1 درصد از سهام پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده است اما هر روز که می گذرد اتفاقات جدیدتری رخ می دهد.

امروز مصاحبه ای از سوی مدیر مالی بانک ملت منتشر شده که گفته از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم! او در ادامه گفته مصوبه ای برای خرید سهام پرسپولیس نداشته اند. این در شرایطی است که در روزهای گذشته هیچ کی از مسئولان مربوطه در مورد این واگذاری خبر منفی نداده بودند.

از سوی دیگر نامه ای امروز رسانه ای شده که سازمان بورس از بانک ملت در مورد دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته است که در زیر می بینید:



موضوع این است که به قدری تناقض در این زمینه زیاد است و هیچ مسئولی هم گویا خودش را موظف به پاسخگویی نمی بیند. یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای از آسیا عدم مالکیت مشترک است. درهمین راستا دو باشگاه تا 20 فروردین برای تعیین تکلیف این موضوع فرصت دارند و درحالی که گفته می شد 11 فروردین قرار است هام پرسپولیس به بانک ملت واگذار شود اما امروز خبرهای متفاوتی منتشر شده و بوی انصراف این بانک از خرید سهام سرخپوشان را می دهد. هر چند که هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان واکنشی به این شایعات نداشته اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت فلسطین در سال ۱۴۰۲