Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی در خدمت شما هستیم.

حواشی و اخبار فوتبال ایران سوژه روزنامه های ورزشی امروز بوده است.

صبحانه ورزشی 1399/9/8؛ گیشه مطبوعات داخلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد. کمتر از یک هفته پیش او در بازی استون ویلا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات با واکنش‌های زیبا مرد اصلی تیمش در پیروزی ۲-۰ بود.

امشب تیم اونای امری در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس مقابل لیل قرار گرفت تا از پیروزی ۲-۱ در دیدار رفت دفاع کند. در دقیقه ۳۹ بازی مارتینز به دلیل وقت‌کشی و و تحریک هواداران حریف با کارت زرد جریمه شد. این در حالی بود که لیل موفق شده بود در دقیقه ۱۵ به گل اول برسد و بازی را در مجموع مساوی کند.

نیمه دوم هم با برتری لیل آغاز شد. در دقیقه ۶۷ بنجامین آندره بازی را ۲-۰ کرد تا تیم فرانسوی در آستانه صعود قرار بگیرد. با این حال متی کش در لحظات پایانی بازی استون ویلا را از حذف نجات داد و بازی را مساوی کرد.

تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی در وقت‌های اضافه هم ادامه داشت اما هیچکدام نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

با آغاز ضیافت پنالتی‌ها، شب درخشان دیبو مارتینز هم آغاز شد. او پنالتی‌های اول و پنجم لیل را مهار کرد تا تیمش را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس ببرد.

جالب‌ترین اتفاق امشب اما صعود استون ویلا نبود. قانونی بود که به کمک تیم امری و مارتینز آمد. او قبل از پنالتی پنجم لیل، به دلیل هیس نشان دادن به هواداران حریف با کارت زرد دوم جریمه شد اما به دلیل قانونی که کارت زرد در جریان پنالتی‌ها را از کارت زرد در ۱۲۰ دقیقه جدا کرده است، مارتینز با دو کارت زرد در زمین ماند و نقش اول صعود تیمش شد.

 

دیگر خبرها

  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 فروردین 1403
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین