Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر ششم آذر ماه در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در پایان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

تک گل تیم میزبان را معراج تقی‌پور در دقیقه ۸۱ وارد دروازه صنعت نفت کرد و طالب ریکانی در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت نایب قهرمان کشتی آزاد جهان

پیکر روانشاد "محمد خادم ‌ازغدی" دارنده مدال نقره جهانی کشتی آزاد ۱۹۶۲ تولیدو آمریکا، مربی اسبق تیم ملی کشتی و پدر امیررضا و رسول خادم قهرمانان ملی ایران در عرصه‌ کشتی جهان و المپیک روز پنجم آذر در رواق حضرت زهرا(س) حرم منور امام رضا(ع) در مشهد به خاک سپرده شد.

محمد خادم پیشکسوت باسابقه کشتی ایران صبح روز چهارم آذر ماه به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

آغاز طرح استعدادیابی مجازی بوکس

رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: طرح استعدادیابی همگانی بوکس در رده سنی نونهالان و نوجوانان این استان به صورت مجازی آغاز شد.

امیر حسین اخوان افزود: در این طرح علاقه‌مندان کلیپ‌های کوتاه خود را به آدرس هیات استان در فضای مجازی ارسال و در پایان هر ماه از هر رده سنی یک نفر برتر با حضور خانواده اش به همراه با مربی  مورد تقدیر قرار می‌گیرد. همچنین گزارش این کلیپها نیز به صورت مکتوب و مصور به اداره کل ورزش و فدراسیون بوکس ارسال می‌شود.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان فدراسیون بوکس رسول خادم شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فدراسیون بوکس رسول خادم شهر خودرو مشهد صنعت نفت آبادان فدراسیون بوکس رسول خادم شهر خودرو مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد