Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:59:30 GMT

عوامل تروریستی آبسرد ۵ تا ۶ نفربودند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۱۴۲

عوامل تروریستی آبسرد ۵ تا ۶ نفربودند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، راننده عبوری درمحل حادثه گفت: اول انفجار شد و بعد از دو طرف تیراندازی کردند، فردی هم وسط جاده به سوی من شروع به تیراندازی کرد.

وی افزود: پس انفجار خودرو نیسان بمب گذاری شده ،عوامل تروریستی به سمت خودرو شهید فخری زاده تیراندازی کردند و حتی یک تیر به سمت خودرو من شلیک شد و رادیاتور خودرویم سوراخ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی آبسرد ترور دانشمند هسته ای تیراندازی عوامل ترور محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است

به گزارش جماران؛ امیر سرلشکر موسوی در واکنش به حادثه اصفهان گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها هم تیراندازی شد.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه ای بی عقلی بر می آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

دیگر خبرها

  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شئ پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • امیر موسوی: تیراندازی سامانه‌های پدافند هوایی اصفهان به شی مشکوک
  • فرمانده کل ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟