Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیدعلی آسیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان برای جلوگیری از حوادث احتمالی در طول مسیر نسبت به رعایت فاصله‌ طولی، سرعت مجاز و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی جاده‌های استان روان است از رانندگان خواست همکاری لازم را همانند گذشته با ماموران پلیس راه در حوزه استحفاظی یزد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند هواشناسی میزان بارندگی شب گذشته استان را اعلام نکرد اما بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز، افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات و نیمه غربی استان گاهی رگبار باران پیش‌بینی می‌شود 

یزد در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کنند.

یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن ۹۰ تا ۱۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارندگی یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارندگی یزد انتظامی پلیس راهور ناجا بارندگی یزد انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام

سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفر‌های برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • پدیده اقلیمی نادر در امارات/ فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه