Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال قطر سومین بخش از پرونده میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را به AFC ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، فدراسیون فوتبال قطر سومین بخش از پیشنهاد میزبانی جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا را آماده و ارائه داد.

این بخش شامل همه ضمانت نامه های دولتی است که به موجب آن کشور قطر تعهد می دهد که همه شروط میزبانی این رقابت بزرگ را به موقع و در زمان مقرر انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر در گام نخست اسناد و مدارک درخواست میزبانی را به AFC ارائه کرده  و در گام دوم هم تعهد داد کلیه شرایط میزبانی را طبق خواست AFC و مطابق با برنامه مصوب بر اساس بالاترین استانداردهای بین المللی انجام دهد.

کشور قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است رقابت تنگاتنگی با ایران و عربستان برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ دارد و به نظر می رسد که باتوجه به امکانات بسیار خوب و البته پیگیری های زیادی که دارد بتواند میزبانی این رقابت بزرگ را برعهده گیرد.

قطر توانست عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را به دست آورد این درحالی است که این رقابت بزرگ در سال ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزبانی جام ملت جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش