Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:19:52 GMT

8 گل در 8 بازی؛ آیا کرونا مقصر است؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۳۷۲

8 گل در 8 بازی؛ آیا کرونا مقصر است؟

در هفته سوم بازی های لیگ برتر که به نظر می رسد تیم ها شکل خود را پیدا کرده اند شاهد 8 گل در هر 8 بازی بودیم. یعنی معدل یک گل برای هر بازی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم 5 بازی مساوی شده است و در 3 مسابقه دیگر هم برتری تنها با یک گل بدست آمده است. علیرضا منصوریان – سرمربی تراکتور که تیمش این هفته در برابر سپاهان با یک گل شکست خورد در مورد چرایی کم گل بودن بازی ها گفت:«شک نکنید امسال مثل سال‌های گذشته نیست که با حمایت پرشورها دومین گل تراکتور تبدیل به سومین گل شود و حتی گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فشار جمعیت وجود ندارد، تیم‌ها در بیشتر بازی‌ها با یک گل از روی یک ضربه ایستگاهی به گل یا حتی برتری می‌رسند. بیشتر مسابقات تک گله است و وقتی تیمی به گل می‌رسد، خیلی سخت می‌تواند آن را از لاک دفاعی بیرون آورد. در دوران کرونا فوتبال‌مان به حدی است که گویا بازی دوستانه سطح بالا انجام می‌دهیم زیرا هوادار و تماشاگر در ورزشگاه حضور ندارد و انگار یک بازی بسیار مدرن دوستانه برگزار می‌شود. به همین دلیل با توجه به اینکه فشار هوادار روی حریف نیست تیم مقابل می‌تواند با به ثمر رساندن یک گل از فشار بازی فرار کند.»

 

البته در هفته اول و دوم داشتیم بازی هایی که با 3 گل تمام شود اما نمی شود عدم حضور تماشاگر در استادیوم را در پایین آمدن سطخ انگیزشی بازیکنان رد کرد. به خصوص درتیم های پرطرفداری چون تراکتور. بازیکنان خیلی از تیم ها خواسته یا ناخواسته در مصاحبه های خود بدان اشاره کرده اند؛ فوتبال بدون تماشاگر هیچ است و گویی روح ندارد. این یکی از مضرات شیوع ویروس کرونا برای فوتبال بوده است اما چالش به وجود آمده اجتناب ناپذیر است و باید تیم ها با یک واقعیت کنار بیایند؛ اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در همه جای جهان امکان برگزاری بازی با حضور تماشاگر وجود ندارد. 

 

البته لیگ برتر فوتبال ایران در سال های اخیر در روزهایی که تماشاگر هم داشت با فقر گل روبرو بود؛ شاید به این دلیل که فرهنگ فوتبال ایران به نتیجه گرایی تغییر کرده؛ شاید به این دلیل که مربیان جایگاهشان روی نیمکت لرزان است و تنها به برتری فکر می کنند تا به ارایه بازی زیبا و شاید های دیگر. معدل گل در هر بازی در فوتبال حرفه ای به 3 گل نزدیک شده اما در ایران و در بهترین حالت معدل تعداد گل در هر بازی پایین تر از 2 گل یا نزدیک به 2 گل است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!