Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ سه شرکت سامسونگ، شیائومی و «ترانشن» در صدر برترین عرضه‌کننده‌های موبایل در منطقه موسوم به EMEA (خاورمیانه، آفریقا و اروپا بجز قفقاز و روسیه) قرار داشته‌اند. بر این اساس سامسونگ ۳۱.۸ درصد، شیائومی ۱۴.۴، ترانشن ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴، اپل ۱۲.۷ و هواوی ۱۱.۷ درصد از کل بازار این مناطق را از آن خود کرده‌‌اند.

جالب اینجاست که شیائومی نسبت به سال گذشته رشد خیره کننده ۱۲۲ درصدی را تجربه کرده و این در حالی است که بسیاری از برندها از جمله سامسونگ و اپل به خاطر بحران ناشی از کرونا با افت سهمشان از بازار مواجه بود‌ه‌اند.

قرار گفتن سامسونگ و شیائومی با توجه به عملکرد آنها در بازارهای جهانی چندان جای تعجبی ندارد اما رتبه برند ترانشن بیشتر مدیون عرضه‌ فیچرفون و عملکرد خوب آنها در خاورمیانه و کشورهایی نظیر اتیوپی، کامرون، غنا و آفریقای جنوبی است. این شرکت که برندهای «تکنو»، «Itel» و «اینفینکس» را تحت مالکیت دارد، نسبت به سال قبل با رشد ۴۳.۹ درصدی مواجه شده است.

برند چینی ترانشن مدتی قبل به تعبیه دو بدافزار در هزاران گوشی اقتصادی متهم شده بود. به گفته محققان این بدافزارها به شکل پنهانی کاربران را در سرویس‌های پولی ثبت نام کرده و هزینه‌ای گزاف روی دست آنها گذاشته‌اند.

به هر روی در اروپا خبری از ترانشن نیست و سامسونگ ۳۵.۶، اپل ۲۸.۵، شیائومی ۱۲.۸ و هواوی ۸.۸ درصد بازار را در اختیار دارند. همانطور که در جدول فوق می‌بینید شیائومی در این منطقه هم رشدی ۱۵۱ درصدی را تجربه کرده اما این عدد هرگز به پای رشد بی نظیر ۵۶۶ درصدی اوپو در اروپا نمی‌رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل سامسونگ شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)