Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:31:19 GMT

تعطیلی آموزش حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۴۱۷

تعطیلی آموزش حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر تمدید شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز شنبه به نقل از مجید اجرایی افزود: در پی مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص تمدید محدودیت‌های کرونایی تمامی آموزش‌های حضوری(رسمی، کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون های حضوری به مدت یک هفته  در شهر بوشهر بعنوان تنها شهرستان قرمز استان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فقط تعداد معدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان یا شهرستان، حضور آنها برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور می یابند و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند.

تعطیلی آموزش‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مدرسه‌های استان بوشهر از ۱۸ مهرماه آغاز شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس آموزش مجازی بوشهر ویروس کرونا مدارس تعطیلی مدارس آموزش مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد

رضا لیراوی دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال قبل، مرکز آموزشی فنی و حرفه ای کنگان با برگزاری ۱۷۹ دوره مهارتی بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر در بیش از ۹۰ حرفه آموزشی رتبه نخست استان بوشهر را در اجرای برنامه‌های مهارتی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در شهرستان کنگان دنبال می‌شود، افزود: به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که این مهم با همکاری فرمانداری شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت‌آموزی، جایگزین مدرک‌گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود، اضافه کرد: سعادت و سلامت جامعه در دست جوانان است و توانمند سازی جوانان با ارائه آموزش‌های معطوف به بازار کار وظیفه ما است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر و همه مسؤولان شهرستان در برگزاری و حمایت‌های بی دریغ خود از توسعه و اشاعه فرهنگ مهارتی که می‌تواند در شناسایی نخبگان و همچنین زیرساخت‌های شهرستان در این حوزه کمک شایانی کند.

لیراوی دیلمی گفت: باید در برنامه‌ها و روش‌های آموزشی تغییر ایجاد کرده و با بینشی کارآفرینانه به آموزش‌ها نگاه کنیم و تلاش کنیم مطابق با علم روز و نیاز جامعه، آموزش‌هایی اثر بخش و با کیفیت را به جامعه ارائه کنیم.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی جوانان موجب می‌شود تا در ادامه مسیر زندگی بتوانند موفق تر ظاهر شوند و با به دست آوردن شغلی پایدار و تشکیل خانواده به خوشبختی نزدیک‌تر شوند، اظهار کرد: افراد دارای یک یا چند مهارت قطعاً در جامعه بیکار نمی‌مانند و در شرایط حاضر مهارت آموزی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های برون رفت از وضعیت موجود در حوزه کسب و کار باشد.

کد خبر 6083866

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد