Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری در پی ترورمحسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری،  متن پیام تسلیت سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
آل عمران / ۱۶۹

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت دانشمند گرانمایه و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید دکتر محسن فخری زاده که به دست عناصر کوردل تروریست به فیض عظیم شهادت نایل آمد، سبب تأثر و تألم فراوان شد.
آن شهید سرافراز عمر پر برکت خود را در راه اعتلای توان دفاعی کشور و همچنین تربیت شاگردان و دانشمندان بزرگی صرف کرد که هر یک منشأ خدمات و برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی می باشند.

اگرچه مجموعه دفاعی کشور در این ضایعه اسفبار، یکی از مدیران بزرگ و ارزشمند خود را از دست داد اما مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سخن پیر فرزانه خود ایمان دارند که «با رفتن یک خدمتگزار، خللی در سد آهنین ملت ایجاد نخواهد شد».

اینجانب شهادت آن دانشمند پرافتخار عرصه دفاعی کشور را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، جامعه علمی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و علی الخصوص خانواده آن مرد بزرگ تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سیدعلیرضا آوائی

وزیر دادگستری"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده وزير دادگستري محسن فخری زاده وزیر دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی 

برادر عزیز و گرامی جناب آقای مهندس مهرعلیزاده دامت توفیقاته

درگذشت همسر محترمه تان را که سالها با صبوری درد و رنج بیماری را تحمل کرد، خدمت شما و خانواده محترم و فرزندان ایشان تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال ایشان را با اولیاء خود محشور دارد و به همه بازماندگان صبر و اجر مرحمت فرماید. 

سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده