Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی داد تا قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات تنها پنج امتیاز کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به یک پیروزی و دو تساوی بدون گل رسیده‌اند که تنها یک بار توسط سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی مقابل صنعت نفت آبادان به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس باعث واکنش کاربران مجازی شد تا آنها از تاکتیک گلزنی این تیم انتقاداتی داشته باشند.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از تساوی پنجشنبه شب گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان برای پاسخ به انتقادات برخی هواداران این تیم اقدام به انتشار پستی در حمایت از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کرد.

با این حال شکوری فرمول قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم را کسب پیروزی در بازی‌های خانگی و تساوی در خارج از خانه عنوان کرد. فرمولی که پرسپولیس در چهار دوره قبلی که قهرمان شد به هیچ وجه از آن پیروی نکرد و امتیازات بیشتری را به دست آورد تا پوکر قهرمانی کند.

طبق ادعای شکوری، کسب ۶۰ امتیاز از ۳۰ بازی لیگ برتر کافی است اما پرسپولیس در تمام چهار دوره گذشته، بیش از این امتیاز جمع کرد تا بتواند قهرمانی خود را مسجل کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در حالی چنین فرمولی را برای تکرار قهرمانی توسط شاگردان یحیی ابداع کرده است که اعضای این تیم بابت عدم دریافت قسط اول قراردادهای خود ناراضی هستند و فعلاً خبری از پرداختی از سوی باشگاه نیست.

کد خبر 5081691 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ابراهیم شکوری لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال دیه گو مارادونا تکواندو محمود فکری ماشین سازی تبریز کارلوس کی روش تیم فوتبال ماشین سازی مصطفی کارخانه فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند