Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام منتظری به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با خبر شدیم که بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بزدلانه، یکی از عزیزان و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید عزیز محسن فخری زاده که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود همچون خاری در چشم استکبار جهانی و استخوانی در گلوی صهیونیسم خونخوار بود.

این اقدام وحشیانه تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی ناشی از اوج استیصال و درماندگی آنان از رشد و پیشرفت علمی و سر افزاری و استقلال ملت ایران در عرصه‌های هسته‌ای و دفاعی کشور است.

قطعا ملت شهید پرور ایران از خون پاک این شهید نخواهد گذشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است دست یابند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، شهادت این دانشمند صنعت دفاعی کشور را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان و علاقه‌مندان به آن عزیز صبر مسئلت مینمایم.

لاریجانی شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت

علی لاریجانی، مشاور رهبری با صدور پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بار دیگر دشمن جاهل و شرور ملت ایران در اقدامی کور و ذلت بار یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور، جناب آقای محسن فخری زاده را به شهادت رساند.

این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند. آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.
شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری،‌ جامعه علمی کشور و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام،از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می‌کنم.

علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن فخری زاده علی لاریجانی منتظری محسن فخری زاده دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران