Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، جنبش «کتائب حزب الله» عراق بیانیه‌ای را در خصوص جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، کتائب حزب الله عراق در بیانیه مذکور ضمن محکومیت شدید جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده»، تأکید کرد: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنایت دست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است: از آنجایی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تاکنون جنایات زیادی را علیه دانشمندان و رهبران مقاومت انجام داده‌اند، بهای اقدامات و جنایت‌هایشان باید گزاف باشد.

این جنبش همچنین تأکید کرده است: ترور شهید فخری زاده در زمره سلسله جنایت‌های مختلف برای هدف قرار دادن ظرفیت‌های علمی امت اسلامی قرار می‌گیرد. این درحالی است که پیشتر نیز طرف‌های مختلف منطقه‌ای جنایت ترور شهید فخری زاده را به شدت محکوم کرده و خواستار مجازات سنگین عاملان آن شدند.

گفتنی است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

کد خبر 5082130 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی کتائب حزب الله عراق ایران تروریسم رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عربستان سعودی جو بایدن عراق فلسطین ایران دونالد ترامپ محسن فخری زاده محمد بن سلمان نتانیاهو انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه افغانستان ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب