Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایران با ارسال یک پیام مکتوب به شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرده است که نشانه‌های جدی وجود دارد که اسرائیل مسئول ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران است.

 

به گزارش شبکه الجزیره، مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل در این پیام نسبت به اقدامات بی پروایانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه در مدت زمان باقیمانده از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام همچنین آمده است که ایران همه اقدامات لازم را برای محافظت از مردم خود وهمچنین منافع خود اتخاذ خواهد کرد و این حق را برای خود محفوظ می‌دارد.

تخت روانچی همچنین در نامه خود این اقدام را نقض قوانین بین المللی و طراحی برای ویرانی منطقه غرب آسیا خوانده است و از شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل خواسته است که این اقدام را محکوم کنند. 

نماینده ایران در سازمان ملل در نامه خود همچنین به خدمات دکتر محسن فخری زاده برای توسعه کیت تشخیص ویروس کرونا و تلاشهای وی برای مبارزه با گسترش این ویروس اشاره و تاکید کرده است.

پیش از این مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک  در پی ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در توئیتی نوشته بود: تروریسم واضح دولتی علیه دانشمند برجسته ما، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است و برای ایجاد ویرانی در منطقه ما طراحی شده است.

وی تأکید کرد: این اقدام باید توسط شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل محکوم شود.

310 310

کد خبر 1460379

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای امنیت سازمان ملل محسن فخری زاده دانشمند ایرانی مجید تخت روانچی شورای امنیت سازمان ملل فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا برده و هزینه امنیت را پایین می‌آورد.

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: ایران و پاکستان دو کشور محوری منطقه بوده و دارای مشترکات بسیار زیاد و علایق مشترک هستند.

وی افزود :  پاکستان همانند ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد.

عباس زاده اظهارداشت : تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا برده و هزینه امنیت را پایین می‌آورد.

وی افزود : یک سری سوءتفاهمات بین دو کشور بوجود آمده که باید برطرف شوند. هر دو کشور باید برای رفع این سوءتفاهمات تلاش کنند.

عباس زاده ابرازداشت : انتظار می‌رود دولت پاکستان اجازه ندهد از خاک خود تهدیدی علیه مردم و منافع ایران شکل بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در تعمیق و توسعه روابط با پاکستان هیچ مشکلی نداریم، هم جدی هستیم هم حسن نیت داریم؛ هر دو این عنصر باید در کشور مقابل نیز باید تقویت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران