Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:07:35 GMT

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۵۹۴

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: ... باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!

حجت بر که تمام نیست!؟ همه می‌دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاک بر سری که ترجیح می‌دهد پدرکشتگی و خباثت کینه‌توزانه دشمنان قسم‌خورده و خون‌ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد!

جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم‌مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه مؤثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم‌اند اما مهم‌ترین عامل به حکم نهج‌البلاغه علی‌(ع)، اراده‌ ایستادگی است. باید ایستاد و با عمل، همگان را دعوت کرد به ایستادن.

این مردم که به قول امامشان اما، تا آخر ایستاده‌اند و مرور می‌کنند صدای غیرت ما مسؤولین را. وای به حال واداده‌ها در همه جناح‌ها...!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی محمد قمی تبلیغات اسلامی ترور دانشمند هسته ای فخری زاده محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده پرویز پورحسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه افزود: هدف دوم از اجرای این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی دشمن بود.

وی ادامه داد: با انجام عملیات وعده صادق خواستیم بگوییم اگر حرکتی از شما سر بزند، ‌بی‌درنگ پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه هدف ما کشته‌سازی و بیان‌ تعداد تلفات انسانی نبود، بیان کرد: خواستیم ثابت کنیم مهمترین تاسیسات نظامی و امنیتی اسراییل در «تیر رس» قرار دارد.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۵ موشک به هدف خورد و این در حالی است که اسراییلی‌ها خودشان چاله حفر کردند تا عمق عملیات را کوچک نشان دهند.

معلمی در بخش دیگری به جنبه‌های‌ مختلف عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: در این عملیات حساب شده، یکبار دیگر عظمت ایران به رُخ کشیده شد، جنبه دیگر کار بعد میدانی داشت و حاصل کار مشترک بین ارتش و سپاه بود.

وی ضلع سوم عملیات وعده صادق را بعد رسانه‌ای آن دانست و گفت: شبکه‌های اجتماعی در ایران از همان ‌ابتدا خیلی خوب و موثر وارد عمل شده و کار رسانه‌ای تاثیرگذاری انجام دادند.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز، مردم قدرشناس تربت‌حیدریه به پاس مجاهدت‌های دلاور مردان ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پاسخ کوبنده اخیر به رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام