Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:02:19 GMT

جزییات فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۵۹۷

جزییات فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مراجع ذیربط، در خصوص نحوه فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها در مناطق قرمز از امروز (۸ آذرماه ۱۳۹۹) به مدت یک هفته تصمیماتی اتخاذ شد که بر مبنای آن، در شهرهای تک شعبه‌ای فعالیت با ۱۰۰ درصد پرسنل صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در سایر شهرهای مناطق قرمز ۵۰ درصد شعب با ۱۰۰ درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق نارنجی نیز طبق روال گذشته تمام شعب با دوسوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

به گفته قیطاسی، از مشتریان بانک‌ها نیز تقاضا می‌شود با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه به شعب خودداری کنند.

کد خبر 5082131

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی شیوع کرونا نظام بانکی تعطیلی تهران ویروس کرونا فولاد بانک مرکزی ایران قیمت نفت نهاده های دامی قیمت دلار قیمت مرغ شاخص کل بورس تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام اسیا قیمت یورو قیمت طلا بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان