Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، بعد از ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه در منطقه آبسرد دماوند، شهید محسن فخری‌زاده همراه با تیم حفاظت خود در کمین تروریست‌ها گرفتار شده و این دانشمند هسته‌ای کشورمان و محافظان وی آماج گلوله‌باران قرار می‌گیرند که بعد از انتقال به بیمارستان، تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه می‌ماند و وی به شهادت می‌رسد، در این بین یکی از محافظان وی هم که خودروی خود را سد راه تروریست‌ها قرار داده بود به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قرار است ظهر روز شنبه هشتم آذرماه، مراسم گرامیداشتی برای شهید فخری‌زاده در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی برگزار شود.

در این مراسم حاج صادق آهنگران به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

مراسم مذکور از ساعت ۱۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

کد خبر 5082137 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه افق محسن فخری زاده حرم رضوی صادق آهنگران مراسم گرامیداشت ویروس کرونا برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم مقاومت درگذشت چهره ها تئاتر ایران شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت موسیقی ایرانی کامبوزیا پرتوی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما سینمای مستند فیلم سینمایی پرویز پورحسینی چنگیز جلیلوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهید حبیبی فر ماه مبارک رمضان امسال در عملیات تروریستی راسک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • تصاویر ویژه از رژه گرامیداشت روز ارتش
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان