Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حوزه  زنان معتاد متجاهر، اظهار کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری وظیفه اقدامات اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر را برعهده ندارد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: مسئولیت اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر بر عهده سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اقدامات این معاونت در حوزه زنان و خانواده ، گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در ارتباط با تحکیم خانواده، تقویت روابط داخل خانواده، افزایش گفت‌‎وگوی بین نسلی میان اعضای خانواده برای برقراری ارتباط مناسب با جوانان و ارتقای سطح تاب آوری اجتماعی با دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کند.

ابتکار با بیان اینکه امیدواریم مجموعه اقدامات معاونت زنان در زمینه تحکیم خانواده بتواند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد زنان تأثیر گذار باشد، افزود: در این میان افزایش اعتماد به نفس و امید در زنان حائز اهمیت است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که این معاونت از زنان معتاد متجاهر چه حمایت‌هایی می‌کند؟، گفت: معاونت زنان به صورت خاص از زنان معتاد متجاهر حمایت نمی‌کند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زنان معتاد خانواده اعتیاد زنان معتاد متجاهر معاونت زنان ریاست جمهوری زنان و خانواده ریاست جمهوری زنان معتاد متجاهر معاونت زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش