Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@07:36:14 GMT

برد ترابزون اسپور بدون حضور حسینی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۷۳۰

برد ترابزون اسپور بدون حضور حسینی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در مسابقه آغازین هفته دهم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل مسابقات اخیرش سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم اِریامان مقابل تیم قعرنشین آنکاراگوچو قرار گرفت.

 

یاران حسینی که پس از سه شکست متوالی در دو دیدار اخیرشان یک مساوی و یک برد داشتند، امشب هم توانستند روند خوب خود ر ا در زمین آنکاراگوچو حفظ کنند و به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

تیم ترابزون اسپور در شبی که یک اخراجی در دقیقه 90 داد، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل آنکاراگوچو شد تا 12 امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در رتبه دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بایستد.

 

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که در این فصل تنها یک بازی به‌عنوان یار جانشین انجام داده، امشب هم تا پایان دیدار با آنکاراگوچو فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد و نیمکت‌نشین بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مجید حسینی ترابزون اسپور سوپر لیگ ترکیه ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • تیم 5 نفره رویایی آلوارو موراتا بدون حضور رونالدو و مسی / فیلم
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • سانه در مانشافت: بدون مخفی کاری در کمپ تیم ملی!‏
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو