Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:47:53 GMT

حریق در رستوران سنتی/ خسارت مالی حادثه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۸۴۳

حریق در رستوران سنتی/ خسارت مالی حادثه

جلال ملکی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ساعت ۲۳ دقیقه بامداد یک مورد آتش سوزی ملکی در خیابان انقلاب بعد از خیابان فلسطین به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که محل آتش سوزی یک ملک قدیمی بوده است که در قیمت حیاط این خانه یک قهوه خانه سنتی به وسعت ۱۵۰ متر در گذشته دایر شده بود که اکنون دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بخش حیاط این خانه کاملاً شعله ور بوده و شعله‌ها به سمت آسمان زبانه می‌کشیدند. در قسمت شمالی این حیاط یک ساختمان سه طبقه قرار داشت که این ساختمان کاربری کارگاهی دارد که البته آتش به بخش‌هایی از این ساختمان هم سرایت کرده بود.

وی افزود: همان طور که گفتم آتش در آستانه گسترش بود و حتی بر روی سقف‌های شیروانی املاک اطراف محل آتش سوزی هم شعله‌هایی از آتش افتاده و این مکان‌ها هم دچار حریق شده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان از چند طرف عملیات اطفای حریق را فوراً آغاز کردند. خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی اما خسارات مالی زیادی را برجای گذاشت.

وی در پایان گفت: عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۲۱ به پایان رسید و گمانه زنی‌های اولیه حاکی از آن است که علت آتش سوزی ناشی از نقص در سیستم برقی آن ملک بوده است. البته باید بررسی‌های بیشتری هم انجام شود.

کد خبر 5082182 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی تهران سید جلال ملکی آتش سوزی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران محسن فخری زاده وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران وضعیت راهها سازمان بازرسی کل کشور پلیس راهور میراث فرهنگی دانش آموزان استثنایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: عصر امروز با اعلام حادثه آتش سوزی در انبار هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیکی و پلی اتیلن واقع در شهرک صنعتی محمود آباد نیرو‌های ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی افزود: این حریق با سرعت عمل به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری شد.

او گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ببینید | حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله در دانمارک
  • (ویدیو) جزییات حریق گسترده در ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • ببینید | تصاویری جدید از آتش سوزی ساختمان بورس
  • (تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟