Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قسمت ۲۲ مجموعه تلویزیونی «خانه امن» داعشی ها به یک مسجد در غرب کشور رفته و امام جماعت اهل تسنن آن را به شهادت رساندند.

در این سریال ، یکی از نیروهای تکفیری داعشی سراغ فردی به نام ماموستا عبدالرحمن می رود و او را در مسجد به شهادت می رساند. پیش تر مشخص شده بود که این اقدامات تروریستی، در راستای تفرقه افکنی میان شیعه و سنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این سکانس، یادآور یک اتفاق تلخ در سال ۸۸ است. در این سال دو نفر از بزرگان اهل تسنن یعنی ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی توسط گروهک های تکفیری به شهادت رسیدند. این اتفاق در ماه رمضان و در فاصله سه روز رقم خورد.

 

ماموستا شیخ الاسلام از طلایه داران اتحاد اسلامی در میان جماعت اهل سنت کردستان بود و در زمان حیات منشأ خدمات و برکات بسیار در آن منطقه شد. ایشان به دست گروهک تکفیری-تروریستی «توحید و جهاد» ، در ۲۶ شهریور ۱۳۸۸، مصادف با ۲۸ رمضان از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهید ماموستا برهان عالی نیز منادی وحدت میان شیعه و سنی بود. او در کسوت امام جمعه موقت سنندج، عضویت شورای عالی افتاء و روحانیت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور فعالیت داشت و در نهایت در شب ۲۳ شهریورماه سال ۸۸ در شب‌های لیالی قدر به دست افراد سلفی به شهادت رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال اقدام تروریستی سریال شبکه یک خانه امن سریال امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: ملت فلسطین ماه مبارک رمضان را روزه گرفت و احیا گرفت در حالی که مبارزه می‌کند، صبر پیشه می‌کند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می‌برد.
به گزارش شبکه المسیره، سید عبدالملک بدر الدین افزود امت اسلامی مسئولیت بزرگی بر دوش خود برای حمایت از ملت فلسطین دارد و این در حالی است که موضع اکثر کشور‌های عربی و اسلامی در صدر کسانی است که ملت فلسطین را یاری نکردند. برخی از ملت‌ها نیز پشت ملت فلسطین را خالی کردند و یاری نکردند و برخی نیز در تجاوز متجاوزان همدست شدند و برخی نیز با دشمنان در برخی زمینه‌ها همراه و شریک شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     جریان تکفیری با حمایت مالی و سیاسی رژیم های عربی جنایت می کند عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: جریان تکفیری یک جریان فتنه گر بزرگی است که ده ها هزار نفر از آن تبعیت می کنند اما حرکت و رویکرد آن تحت عنوان جهاد در مسیر صحیح نیست.  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عبدالملک بدر الدین افزود عنوان جهاد از سوی دشمنان اسلام تحریف شده است و جریان تکفیری برای گسترش فتنه ها، قتل و کشتار فرزندان امت اسلامی در بازارها، مساجد و مناسبت های اجتماعی و دینی ایجاد شده است. جریان تکفیری در عراق بیش از 4000 عملیات انتحاری تحت عنوان و با نام جهاد انجام داده است. جریان تکفیری همان جریانی است که عملیات جنایتکارانه ذبح با چاقو و مثله کردن اجساد و بریدن سرها را زیر پرچم اسلام انجام داده است. جریان تکفیری صدها هزار مسلمان را قتل عام کرده است و این جنایات تکفیری ها با حمایت مالی و سیاسی و رسانه ای گسترده رژیم های عربی صورت گرفته است. جریان تکفیری در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی که بر اساس نص صریح قرآن دشمن نخست اسلام است چه اقدامی کرده است؟   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    رژیم های سعودی و امارات به جای فلسطین در خدمت صهیونیست ها هستند سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: اقدامات رژیم جنایتکار (صهیونیستی) بیانگر کینه توزی شدید و خصومت عمیق آن با امت اسلامی است.
سید عبدالملک بدر الدین افزود تکفیری ها هیچ اقدام نظامی در حمایت از فلسطین انجام ندادند و حتی در حوزه رسانه ها هیچ حمایتی نکردند. جریان تکفیری هیچ فعالیت و برنامه ای برای بسیج امت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نداشت آنگونه که علیه فرزندان امت اسلامی سخن می گفت و تحریک می کرد. رژیم سعودی و امارات خود را رهبران و حامیان جهان عرب معرفی کردند و حال چرا هیچ کاری برای حمایت از فلسطین نمی کنند؟ رژیم های سعودی و اماراتی در خدمت رسانه ای به دشمن حضور داشتند. در کشور ما و سایر کشورها نیز طرف ها و شخصیت هایی هستند که فعالیت های خصمانه ای تحت عناوین انسانی و اخلاقی دارند و اکنون موضعشان در خصوص غزه چیست؟    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد هیچ شک و شبهه ای در خصوص عادلانه بودن موضوع فلسطین و حجم گسترده از مظلومیت و درد و رنجی که متحمل می شوند وجود ندارد. آرمان فلسطین با دین امت اسلامی و مقدسات دینی شان مرتبط است و (دفاع از آرمان فلسطین) یک مسئولیت ایمانی و اخلاقی است. اگر جهاد ملت فلسطین و مبارزان لبنانی نبود هر آیینه شر رژیم صهیونیستی دامن همه کشورها را گرفته بود. جنایتی که دشمن در فلسطین مرتکب می شود ثابت می کند که آن هیچ اهمیتی به قوانین و نهادهای بین المللی نمی دهد. آمریکا و کشورهای غربی در سرکشی صهیونیست ها شریک هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح