Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@18:46:03 GMT

◄ تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیر حضوری شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۹۷۴

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

به دنبال شیوع کرونا و با توجه به اجرای طرح جامع محدودیت های ضد کرونایی، اعتبار کارت هوشمند رانندگان کامیون به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

به گزارش تین نیوز، با توجه به مساعدت سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای نسبت به درخواست 2 کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور و کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کالای کشور مبنی بر تمدید کارت هوشمند رانندگان بدون مراجعه به مراکز تشخیص عدم اعتیاد، طب کار و مراکز صدور و تمدید کارت هوشمند، تا اطلاع ثانوی کارت هوشمند رانندگان از تاریخ پایان اعتبار به مدت 2 ماه تمدید می شود و نیازی به مراجعه حضوری رانندگان در این خصوص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رضا تیموری رئیس کانون سراسرس انجمن های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی، از مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخواست کرده بود با توجه به همه گیری شدید کرونا کارت هوشمند رانندگان بدون مراجعه به مراکز تشخیص عدم اعتیاد و طب کار تمدید شود.

وی تاکید کرده بود لازم است با تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان بدون مراجعه به مراکز طب کار و تشخیص عدم اعتیاد، نسبت به سلامتی رانندگان و خانواده های آنان اقدام شده و این کارت ها حداقل به مدت سه ماه تمدید اعتبار شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت هوشمند رانندگان رضا تیموری تمدید کارت هوشمند کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی