Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای‌اتلون، همزمان با هفته بسیج دومین همایش ملی علوم ورزشی و فدراسیون با تاکید بر فدراسیون ترای‌اتلون توسط فدراسیون ترای‌اتلون و با همکاری انجمن مدیریت علوم ورزشی ایران با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و عضو هیئت رئیسه همایش، دکتر مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دکتر محمود گودرزی، دکتر ابوالفضل فراهانی، دکتر لقمان کشاورز، دکتر علی شریف نژاد، دکتر رضا رجبی به عنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه همایش، با سخنان و خوش آمدگویی دکتر مهدی گودرزی ریاست فدراسیون به صورت مجازی (آنلاین) در قالب دو پنل در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش بیش از ۲۵۰ مقاله توسط دبیرخانه همایش پذیرفته شد و ۱۷ سخنران شامل ۶ سخنران برجسته و کلیدی و ۱۱ سخنران عادی به ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهش‌ها و تحقیقات خود در حوزه‌های مختلف ورزشی بویژه رشته ورزش ترای‌اتلون برای بیش از ۱۳۰ شرکت کننده پرداختند.

دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دکتر مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر فرشاد نجفی پور دکترای تخصصی روانشناسی ورزشی، دکتر جبیب هنری رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر رحمان سوری استاد فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تهران و دکتر مهرداد عنبریان استاد بیومکانیک دانشگاه بوعلی همدان به عنوان شش سخنران برجسته و کلیدی در این همایش حضور داشتند.

در پنل اول همایش که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر فرهادی زاد، دکتر نجفی پور و دکتر هنری با دعوت دکتر فراهانی عضو هیئت رئیسه همایش، به عنوان سخنرانان کلیدی به ارائه مطالب خود پرداختند.

پنل دوم همایش از ساعت ۱۴ و با سخنان دکتر شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و عضو هیئت رئیسه همایش و دعوت وی از دکتر سوری استاد فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تهران، پنجمین سخنران کلیدی همایش برای ارائه مطالب خود آغاز شد و با ارائه دکتر عنبریان عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی همدان به عنوان به عنوان ششمین و آخرین سخنران کلیدی ادامه یافت.

در ادامه همایش هم چنین دکتر زهرا فتح الهی نایب رئیس فدراسیون ترای‌اتلون، دکترای فیزولوژی ورزشی و عضو هیئت علمی دانشگاه سما واحد تهرانسر، دکتر سجاد باقریان رئیس کمیته دوران فدراسیون و دکترای آسیب‌های ورزشی، محمدکاظم حججی رئیس کمیته داوران فدراسیون به ارائه پژوهش‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

سخنان دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حسن ختام این همایش بود، دکتر احمدی در این سخنان از با تمجید از عملکرد فدراسیون ترای اتلون از برگزاری این همایش ابراز خرسندی نمود و از کادر اجرایی آن تشکر و قدردانی نمود.

دکتر مهدی گودرزی ریاست فدراسیون و دبیر کل همایش در پایان با تشکر از همه شرکت کنندگان بویژه اساتید و سخنرانان و عوامل اجرایی همایش خصوصاً، دکتر حمیدی دبیر اجرایی همایش، دکتر فتح الهی مدیر اجرایی همایش، دکتر اکبر فرید فتحی مدیر علمی همایش، خانم فهمیه محمدحسن مجری همایش، خانم کاکاوند مسئول کمیته IT، خانم رضایی مسئول کمیته پذیرش وصدور و همه دست اندرکاران همایش تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 5082118

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی گودرزی فدراسیون ترای اتلون ورزش سه گانه لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال دیه گو مارادونا تکواندو محمود فکری ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی کارلوس کی روش مصطفی کارخانه باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی فدراسیون ترای اتلون هیئت رئیسه همایش وزارت ورزش توسعه ورزش تربیت بدنی علوم ورزشی عضو هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  ­محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

هنوز مالکان دو باشگاه مشخص نشدند
وی­ ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند.

واگذاری این دو باشگاه رویای هواداران است که محقق می شود
وی ادامه داد: در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

ما دنبال باشگاه داری و هیئت مدیره و اینها نیستیم
اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

ما از وزارت اقتصاد در ورزش فقط کمک دیده ایم
وی افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

ورزشگاه آزادی با دستور وزیر باید بازسازی شود
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

انتخابات فدراسیون ها طبق زمانبندی برگزار می شود
وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شادی پریدر از نظر ما سرپرست شطرنج است
اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا