Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، زهرا دهقانی‌زاده شب گذشته در نشست خبری آنلاین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، تکمیل ساختمان شهرداری این شهرستان را از جمله اولویت‌های اجرایی شورای اسلامی مهریز دانست و اظهار کرد: ساختمان قدیمی شهرداری مهریز در سال ۸۶ تخریب و تا امسال هیچ اقدامی اساسی برای ساخت مجدد آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختمان جدید شهرداری مهریز با مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰ مترمربع و شش میلیارد تومان اعتبار در سه طبقه اداری بعد از ۱۴ ساله ساخته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهریز راه‌اندازی اتوماسیون اداری به منظور ارائه خدمات الکترونیک را از دیگر اولویت‌های اجرایی این دوره شورای شهر دانست و گفت: با توجه به این‌که شهرداری مهریز درآمد ثابت و پایداری ندارد، حمایت استانداری این مدیریت شهری در این شهرستان برای اتمام طرح‌های نیمه تمام ضروری است.

دهقانی‌زاده پراکندگی محدوده شهری در مهریز را از جمله دغدغه‌های شهرداری برای ارائه خدمات مختلف عنوان و تصریح کرد: انتقال پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی از دیگر مطالبات جدی مردم و مدیریت شهری مهریز از مسئولان ارشد استان یزد است.

رئیس شورای اسلامی مهریز در پایان حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی و میراث فرهنگی را از دیگر رویکردهای جدی مدیریت شهری در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: کسب دستاوردهای بزرگ در راستای حفظ باغات و ابنیه های تاریخی در باغ شهر مهریز به مشارکت مطلوب و مستمر شهروندان نیاز دارد.

انتهای پیام/چ

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدیریت شهری استان یزد رسانه مهریز شورای شهر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است