Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا در این پیام آمده است: بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی بر جهانیان ثابت شد، خون شهدای انقلاب اسلامی همواره موجب آبیاری درخت تنومند انقلاب شده است و ریشه این درخت پر ثمر هر روز قوی‌تر از دیروز می‌شود.

این پیام می افزاید: تروریست‌های از خدا بی خبر و ایادی استکبار جهانی امروز بار دیگر نشان دادند مسیر انقلاب اسلامی در راه پیشرفت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری لرستان اذعان کرده است: شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است و دشمنان دین، حقانیت و انسانیت توان دیدن پیشرفت ملت همیشه سرافراز ایران را ندارند.

در ادامه پیام آمده است: دشمنان اسلام باید بدانند که راه پیشرفت و توسعه و راه شهیدانی چون فخری‌زاده هرگز متوقف نخواهد شد، جوانان این مرز و بوم با دیدن این حوادث هرگز صحنه را ترک نخواهند کرد و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

رزم در پیام تسلیت خود تصریح کرده است: اینجانب شهادت مظلومانه شهید فخری‌زاده را خدمت مقام معظم رهبری حفظه الله، ملت شهید پرور ایران اسلامی، جامعه علمی کشور و خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و شادی روح این شهید هسته‌ای کشورمان را از خداوند منان مسئلت دارم.

عناصر تروریستی مسلح، بعد از ظهر جمعه هفتم آذر ماه خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها دادگستری تروریسم محسن فخری‌زاده خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری تروریسم محسن فخری زاده خرم آباد لرستان دادگستری تروریسم محسن فخری زاده خرم آباد لرستان اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران