Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حمله وحشیانه و نژادپرستانه پلیس فرانسه به یک هنرمند رنگین پوست بازتاب بسیار گسترده‌ای در میان مردم، مطبوعات، ورزشکاران، هنرمندان و مقامات فرانسه و اروپا داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حمله وحشیانه و نژادپرستانه پلیس فرانسه به یک هنرمند رنگین پوست بازتاب بسیار گسترده‌ای در میان مردم، مطبوعات، ورزشکاران، هنرمندان و مقامات فرانسه و اروپا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم‌هایی که به تازگی توسط وب سایت خبری فرانسه (loopsider) منتشر شده نشان می‌دهد 3 پلیس با یورش به خانه میشل زکلر هنرمند و تهیه کننده موسیقی (که استودیوی ضبط موسیقی او هم محسوب می‌شود) در منطقه 17 پاریس؛ به طرز فجیعی این هنرمند رنگین پوست را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.
میشل زکلر سپس به اداره پلیس منتقل و 48 ساعت بدون دلیل و حکم قضایی در بازداشت بسر می‌برد تا اینکه فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته خانه اش منتشر می‌شود.
پلیس فرانسه که ابتدا ضرب و جرح وحشیانه این هنرمند را تکذیب کرده بود با دیدن ویدئو منتشر شده و رسوایی بوجود آمده اظهار داشته "ما نمی‌دانستیم در این خانه دوربین مدار بسته نصب است! "
این رفتار خشن و به دور از اصول اولیه انسانی پلیس فرانسه چند روز پس از آن صورت گرفت که نمونه آن در میدان جمهوری پاریس بر سر مهاجران بی سرپناه و آواره که برای اعتراض جمع شده بودند آمد و موجی از اعتراضات را در بر داشت.
ضرب و جرح وحشیانه و نژادپرستانه تهیه کننده موسیقی در پاریس با واکنش‌های جدی در تمامی اقشار جامعه فرانسه و حتی اروپا مواجه گردیده و بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه ها داشته است.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه امروز جمعه در توئیتی اعلام کرد از دیدن این ویدئو بسیار شوکه شده است.
اریک دوپون مورتی، وزیر دادگستری فرانسه گفت: از مشاهده تصاویر ضرب و جرح این مرد سیاهپوست «وحشت زده» شده است.
ژرالد دارمنن وزیر کشور فرانسه نیز وعده داده است سه مامور پلیس و یک مامور دیگر را که در این حمله وحشیانه دست داشته اند از کار برکنار شوند.
کیلیان امباپه و آنتوان گریزمن، دو عضو تیم ملی فوتبال فرانسه نیز در واکنش به تصاویر منتشر شده از برخورد بسیار خشن و زننده پلیس پاریس با یک مرد سیاهپوست خواستار برخورد با «نژادپرستی» شدند.
کیلیان امباپه در صفحه توئیتر خود نوشت که تصاویر منتشرشده «غیرقابل تحمل» است. آنتوان گریزمن نیز با انتشار توئیتی نوشت: «برای فرانسه ام درد می‌کشم.»
مجلس ملی فرانسه روز دوشنبه وزیر کشور را فراخوانده است تا درخصوص این رفتار خشن پلیس پاسخگو باشد.
این در حالی است که چند روز پلیس مجلس ملی فرانسه طرح امنیت سراسری را به تصویب رساند که براساس ماده 24 آن انتشار هرگونه تصاویر خشن از پلیس جریمه بسیار سنگین 45 هزار یورو و یک سال زندان به همراه دارد.
آش رفتار‌های دوگانه آزادی بیان در کشور مدعی آزادی بیان آنقدر شور شده که کمیسیون اروپا در اعتراض به قانون امنیتی فرانسه اعلام داشته است: آزادی رسانه‌ها نباید خدشه‌دار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمله نژادپرستانه پلیس فرانسه ضرب و جرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند پس از بازی باورنکردنی مقابل اتلتیکو (برتری 4 بر 2) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پس از نمایش پر انرژی در زمین، ستارگان BVB در رختکن همه چیز را به هم ریختند. متس هوملس نیز این جشن وحشیانه بروسیا را به تصویر کشید.

این مدافع باتجربه عکسی شاد از رختکن تیم در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره های BVB، ادین ترزیچ (مربی 41) و سایر اعضای باشگاه یکدیگر را در آغوش گرفته بودند تا اولین نیمه نهایی بعد از سال 2013 را جشن بگیرند. احساسات خالص سیاه و زرد! باشگاه همچنین این ویدئوی جشن را در اینستاگرام منتشر کرد.

صدا در رختکن بسیار بلند بود، یا ریتم موسیقی ستاره های تیم در حال بالا و پریدن بودند و انگار هیچکس شرایط عادی نداشت.

شب احساسی دورتموند پس از اینکه در نیمه دوم برتری 2-0 را از دست داد ولی در نهایت بلیط نیمه نهایی خود را با یک بازگشت بزرگ رزرو کرد، دلایل کافی برای مهمانی بزرگ و پرسر و صدا فراهم کرده بود. شاگردان ترزیچ در نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. بازی رفت در دورتموند و بازی برگشت در پاریس برگزار می شود.

بسیاری از ستاره های دورتموند شادی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، از جمله متس هوملس، که نوشت: «این دورتموند است!»

او همچنین نوشت: «به شما می‌گویم که اگر به عنوان یک بازیکن در چنین بازی‌ای و در این ورزشگاه حضور داشتید، آن وقت متوجه می شدید که در فوتبال کاری که ما انجام دادیم، نزدیک به غیرممکن است. جو سکوها، انرژی موجود در استادیوم و... چنین چیزی فقط در اینجا وجود دارد، هرگز آن را فراموش نمی کنید. هرگز!»

دیگر خبرها

  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • کنایه مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله به اسرائیل
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • سکوت عامل توهین به لامین یامال شکست
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس